AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Denne helgen reiste kjæresten bort. Uten å si hvor han dro, hva han skulle osv.. Og han ignorerte meg hele helgen også. Noe jeg syntes var veldig vanskelig.. Ved spørsmål om dette i dag så sier han at han synes det er ubehagelig å skulle redegjøre for hvor han er og hva han har gjort, og vil absolutt ikke fortelle om turen.. Er dette merkelig? Eller er jeg kontrollerende? Blir jo veldig stressa av at kjæresten min plutselig bare reiser bort og ikke svarer på meldinger/anrop... Anonymkode: fa8da...ab2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Vil ikke si det er kontrollerende. Er mer shady å ikke fortelle hvor man reiser på tur en hel helg og med hvem. Kontrollerende er om du skal ha bildebevis på at han er på butikken, når han sier han drar dit. Anonymkode: 34d7d...0f8 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Han virker helt fucka. Er selvfølgelig vanlig å si ifra om alt dette og ville fortelle om turen sin. Det er det vanlige i et forhold. Anonymkode: a3d40...edd 18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Veldig rart, veldig rart å ikke fortelle kjæresten sin (SOM MAN FORRESTEN ER I ETT FRIVILIG FORHOLD MED ELLER???) ingenting om helgen som var. Det høres for meg ekstremt usexy ut, og for meg ville ikke dette vært en kjæreste. Anonymkode: ba490...86e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Eh, det er ikke normalt. Med mindre du er helt crazy og krever å vite hvor han er til enhver tid, samt bevis på det. Uansett høres det ikke ut som et godt forhold. Anonymkode: b0fc4...049 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Det er bare kjempe dårlig gjort å gjøre mot en person man er i ett forhold med. At han reiser fra deg og lar deg sitte der og bekymre deg for han. Kjempe slemt og ikke noe sunt forhold i det hele tatt. Anonymkode: 07494...aab 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Det er her du bestemmer deg for om du kan leve et sånt liv med han? Eller sette en grense for deg selv og slå opp. Du skal aldri la deg bli behandlet som søppel av en mann ❤️ Du fortjener så mye mer ❤️ Anonymkode: 6fec2...691 8 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Dette er absolutt ikke normalt. Jeg hadde reagert som deg, med mindre han reiste bort for "å tenke over ting" ved probleme ri forholdet eller noe lignende. Men da måtte han ha sagt i fra at det var det han gjorde før han annonserte at han skulle bort. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden Hadde tenkt at vi er på helt ulik plass i livet, og avsluttet forholdet med det. mest sannsynlig leier han prostituerte eller driver med noe kriminelt. Anonymkode: 6ca31...392 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden Det er da ikke normalt å holde det hemmelig for hverken kjærester eller venner om hvor man tilbringer helgen, om de spør? Dette hadde vært en skikkelig dealbreaker for meg, og ikke en jeg hadde ønsket et videre forhold til. Anonymkode: ff41a...d07 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Denne helgen reiste kjæresten bort. Uten å si hvor han dro, hva han skulle osv.. Og han ignorerte meg hele helgen også. Noe jeg syntes var veldig vanskelig.. Giga rødt flagg! Bsre å dumpe å gå videre! Han er ikke interessert å dele livet sitt med deg! Anonymkode: f8b7a...8cf 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden Rødt flagg uansett, han tar ikke forholdet deres seriøst når han oppfører seg slik. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden Det er ikke å være kjærester, å holde på sånn.. Han har meldt seg ut av forholdet. Er man i et forhold, er man hverandres nærmeste. Da er det jo helt feil at andre mennesker vet hvor han har vært i helgen, men ikke du. Anonymkode: 98c7d...d8a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Denne helgen reiste kjæresten bort. Uten å si hvor han dro, hva han skulle osv.. Og han ignorerte meg hele helgen også. Noe jeg syntes var veldig vanskelig.. Ved spørsmål om dette i dag så sier han at han synes det er ubehagelig å skulle redegjøre for hvor han er og hva han har gjort, og vil absolutt ikke fortelle om turen.. Er dette merkelig? Eller er jeg kontrollerende? Blir jo veldig stressa av at kjæresten min plutselig bare reiser bort og ikke svarer på meldinger/anrop... Anonymkode: fa8da...ab2 Ta igjen med samme mynt? Eller dropp hele fyren, det hadde jeg gjort. Anonymkode: 461dd...024 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Vil ikke si det er kontrollerende. Er mer shady å ikke fortelle hvor man reiser på tur en hel helg og med hvem. Kontrollerende er om du skal ha bildebevis på at han er på butikken, når han sier han drar dit. Anonymkode: 34d7d...0f8 Han sa det etterhvert, men med en veldig irritert mine. Og var sånn "du hadde jo planer denne helga" (en tre timers tur på lørdag)... Som om det gjorde det greit å ignorere meg hele helgen.. Anonymkode: fa8da...ab2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden Han er jo dessverre i hodet. Lov meg å ikke bruke mer tid på han der. Du fortjener mye bedre Anonymkode: 18883...af4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden Kanskje han er spion? Anonymkode: 705c2...9b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden Ikke vits å kaste bort mer tid på en slik mann, Ts. Du fortjener langt bedre! Dette er noe du må forvente deg mer av i fremtiden, det bekreftes av måten han har oppført seg på i etterkant. Han respekterer deg ikke, har ikke omtanke for deg, og har lite empati. Ikke en type mann man bør dele livet med... Anonymkode: 68c7d...326 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Han sa det etterhvert, men med en veldig irritert mine. Og var sånn "du hadde jo planer denne helga" (en tre timers tur på lørdag)... Som om det gjorde det greit å ignorere meg hele helgen.. Anonymkode: fa8da...ab2 Så han nektet å fortelle det, som straff, fordi du hadde lagt planer i helgen? Han syns ikke det var greit at du gjorde noe for deg selv 3 timer en helg. Dropp han. For en idiot.. Anonymkode: 34d7d...0f8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden Hvorfor er du fortsatt sammen med han? Hele helgen og mandagen har gått. Og du er i et forhold med han fortsatt? Eier du ikke selvrespekt eller et minimum av standard på mennene du deler deg med?? 😱 Anonymkode: 94449...e44 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå