AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har merket en forandring i trafikken i det siste. Folk tuter og blinker mer på kømakere. Det er jo mange bilister som ligger 15, 20, 25% under fartsgrensen på riksveinettet. Mye turister, men også lokale. Min svigermor, den mest elendige bilisten jeg vet om (55 km/t på E18...kjører i motsatt kjørefelt på smal vei fordi hun er redd for kanten til høyre) sier også at folk stadig blinker på henne. Men her er cluet... Hun skjønner ikke hvorfor! Og det gir jo mening. Folk som har for mye med vanlig kjøring klarer vel ikke å ta inn over seg noen tilbakemeldinger fra andre bilister. Hun har blitt skjelt nord ned i veikryss og på parkeringsplasser også, men tar det aldri til seg. Hun har kommet på besøk her, ut i gokk, med 2 km kø bak seg. Så - tuter eller blinker du på sinkene? Tror du det hjelper? Anonymkode: 3ffb3...e19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Nei. Jeg tror ikke det ville ha noen effekt. Eneste gangen jeg av og til tuter lett, er når folk venter på grønt lys og ikke får med seg at det bytter. Fordi det kan ha en effekt og vi kan vel alle falle i staver i blant. Anonymkode: 5fe76...44e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Nei, absolutt ikke. Det hjelper ingenting i trafikken at en dårlig sjåfør, også skaper en annen dårlig (hissig) sjåfør, og på toppen av det stresser opp den som allerede kjører dårlig. Så jeg praktiserer tålmodighet. Det bør egentlig være en forutsetning for å beholde lappen. Anonymkode: aeec1...8e6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Nei, jeg kjører saktere enn mange selv når jeg kjører på fjellet på Østlandet og alle utenom meg har piggdekk og firehjulstrekk. Jeg kjører til sides når jeg ser det samler seg en to tre biler bak og får smil og tommelen opp tilbake. Kommer langt med vennlighet i trafikken. Anonymkode: 3092b...483 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå