AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden ^^ Anonymkode: 56054...f2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Det er når jeg får gjort lystbetonte ting som å trene, møte venner, når det er fint vær slik at jeg kan være mest mulig ute uten å måtte kle på meg masse, når ingen maser på meg. Anonymkode: 0d1e6...e2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Jeg følte meg best når jeg hadde en klar struktur for dagen. For meg var det veldig viktig å oppsøke mentale verktøy for å bli bedre, og for å slippe å havne i samme situasjon på nytt. Tok et gratis stressmestringskurs i regi av kommunen, der fikk jeg mange aha-opplevelser over hvordan og hvorfor jeg slet meg selv ut med indre uro og tankekjør. Var også veldig sunt og godt for det mentale å ha en gradert sykemelding med et par dager på jobb hver uke, slik at ikke angsten, apatien og dørstokkmila tok fullstendig overhånd. Og så var det frisonene, fritimene, hvor jeg kunne se på Downton Abbey i mange timer mens jeg drakk te, strøk skjorter og brettet tøy. Det var nydelig. Anonymkode: 45e61...526 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå