Gå til innhold

Innafor å be meg dra til den andre butikken det var tilbud i?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Har de? For jeg har ikke opplevd det i min by før, de har hatt samme tilbud før i disse butikkene. Føles det bedre nå som du har slengt med leppa mot meg? 

Anonymkode: 82ab6...cc4

Du kan lære deg en ting med en gang å det er det at å legge ut innlegg her på kg svir,for her er folk frekke og freidige. Nesten så det hører litt med :) gjelder å ikke ta det til seg slik du jo tydeligvis gjorde. 

Anonymkode: 4ca9c...bbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De svarte ikke på noe av det jeg spurte om, om tilbudene kom eller noe, sa bare at jeg får handle der borte da. Ok takk sa jeg og gikk, føltes ikke så godt. 

Anonymkode: 82ab6...cc4

De har ikke lov til å svare på det du spurte om. 

Jeg ser ikke at det var frekt svar. 

Anonymkode: a10a0...b36

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du forventet at du skulle få samme pris der selv om du så at det ikke var tilbud?

Hvis du vil handle på salg så er det selvsagt helt innafor av de og be deg handle i den butikken hvor det er salg.

Anonymkode: 3b5cb...5ae

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg driver en butikk og opplever stadig vekk at kunder kommer innom for å fortelle meg at samme vare er billigere hos konkurrenten 100 meter unna oss. 

Da sier jeg at de får kjøpe varen der da. Men da sier de at de er tomme eller at varen ikke er så fin som vi har.

Noen blir furtne fordi jeg sier at de kan kjøpe der, men det er enda frekkere å komme inn i min butikk og si at konkurrenten har samme vare til billigere pris. Det de ikke forstår, er at det ikke er samme vare, det er en bedre vare, derav prisen. 

Anonymkode: 98455...290

Jeg har sympati med deg!

Jeg opplever noe tilsvarende ofte når jeg selger ting på Finn. Legger alltid inn en setning om at jeg ikke besvarer bud under satt pris, og får alltid masse skambud. Og påstander om at noen andre selger varen billigere.

Som regel legger de ved en eller annen lenke som skal dokumentere at noen andre selger billigere (selv om jeg skriver helt tydelig i annonsen at jeg ikke er åpen for bud).

Det burde være tilstrekkelig at jeg skriver det, men det gidder ikke folk å respektere. Men jeg er fascinert over at sammenligningsgrunnlaget deres ofte er så helt urimelig, men at de likevel føler for å spamme meg med meldinger der de står på sitt 🙄

De sammenligner med tilsvarende varer som har skader, ukurante farger, priser hos nettbutikker som ikke en gang sender til Norge, etc.

Men at folk gjør dette i butikker sjokkerer meg. Det er pinlig med pruting og forsøk på manipulasjon uansett, men kanskje enda pinligere å gjøre dette på et offentlig sted ovenfor noen som faktisk livnærer seg på å drive butikk 😅 All sympati til deg! ❤️

Jeg sikter ikke til TS her, det er helt innafor å si til den som jobber på Meny at man så at det var et kjempegodt tilbud på honning / olivenolje etc. i en annen filial, og spørre om det samme tilbudet gjelder der også. Og så må man ta høyde for at ikke alle tilbud er del av en felles kampanje, noe skyldes at man har bestilt alt for mye av en vare, at varen ikke slo an blant kunder i den delen av byen, at man skal bygge om å må rydde plass, osv.

Anonymkode: 6d295...d3c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...