AnonymBruker Skrevet 10. mars #1 Del Skrevet 10. mars Har klart å miste ringen min, og har lett desperat dag og natt i fire dager nå! Hvilke klarsynte anbefaler dere å ta kontakt med? Anonymkode: 65962...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #2 Del Skrevet 10. mars Eller er det noen her som tør å prøve? Jeg er 99,9% sikker på at den har blitt borte innenfor husets fire vegger. Ringen er gullfarget. Anonymkode: 65962...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #3 Del Skrevet 10. mars Sjekk i en grønn jakke/pledd/pute Anonymkode: 45e84...d3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #4 Del Skrevet 10. mars Tenker på en liten kommode. Og så ligger den i den øverste skuffen. Anonymkode: d3943...341 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #5 Del Skrevet 10. mars Den ligger på gulvet i bilen under matta på passasjersiden. Du tok den av når du skulle besøke elskeren din. Og glemte det helt. Anonymkode: 04888...5cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #6 Del Skrevet 10. mars Hun jeg brukte en gang har sluttet. Jeg har også mistet et smykke som jeg gjerne vil finne igjen, men har ikke råd til å ringe rundt om de ikke kan noe. Her er en som heter Ronny som skriver at han kan finne ting....si fra om du prøver noen. https://klarsyntmedium.no/medium/ Anonymkode: 13a90...c32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #7 Del Skrevet 10. mars Den ligger i en krukke/skål e.l., en slik men legger alt mulig rusk og rask i. Anonymkode: 1f127...d42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #8 Del Skrevet 17. mars Sjekk søppla. Sjekk badet. Sjekk soverommet. Anonymkode: 98aad...8cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #9 Del Skrevet 17. mars Hvorfor tok du den av? Anonymkode: 2afec...696 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå