AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Hvordan vil dere kvinner blir onanert for for få den beste opplevelsen/nytelsen? Jeg er helt "grønn" på dette tema siden jeg spør. Har bare hatt en dame i løpet av 10 år. Og nå må jeg lære meg på nytt alt dette her:) Anonymkode: 889a4...570 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Det er så ulikt fra dame til dame så her må du nesten føle deg fram. Ingen fasit. Tillit og åpen kommunikasjon er nøkkelen. Lære hverandre å kjenne seksuelt. Tørre å utfordre hverandre. Vær leken og trygg. Resten vil komme av seg selv. Anonymkode: 13284...cc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Bli onanert for? Som i... hva da, se på? Bli tenkt på? Ingen av delene høres spesielt interessant ut, egentlig. Anonymkode: bdfd8...f8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Med en womanizer 🙈😜 Anonymkode: fbcf0...ce2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hvordan vil dere kvinner blir onanert for for få den beste opplevelsen/nytelsen? Jeg er helt "grønn" på dette tema siden jeg spør. Har bare hatt en dame i løpet av 10 år. Og nå må jeg lære meg på nytt alt dette her:) Anonymkode: 889a4...570 Hvor langt er et tau? Men du bør presisere hva du egentlig mener i trådtittelen. Ønsker du å runke foran damer eller ønsker du å fingre ei dame? Anonymkode: 99237...195 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Dette kan du lese om regjeringens masturbasjonsforskrift av 25. november 2024. Anonymkode: a7820...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hvordan vil dere kvinner blir onanert for for få den beste opplevelsen/nytelsen? Jeg er helt "grønn" på dette tema siden jeg spør. Har bare hatt en dame i løpet av 10 år. Og nå må jeg lære meg på nytt alt dette her:) Anonymkode: 889a4...570 Med favoritt rabbiten min☺️ Om det ikke er et kvalitetsleketøy innvolvert, så liker jeg når han bruker munn og fingre samtidig. Vanskelig for meg å forklare akkurat hva det er mannen min gjør 😂🙈, men han gjør noe veldig riktig i hvert fall. Han bruker munn/tunge på klitoris og finger i/rundt skjedeåpningen og etter hvert litt lenger inn, om du skjønner? Anonymkode: c9bf6...886 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden At han starter rolig med å stimulere meg på klitoris, får meg til å stønne og vri meg i nytelse. Så begynner han å slikke meg der med tunga, mens han tidvis lager et vakuum med leppene sine, suger lett på klitten. Når jeg vrir meg og stønner mer, så fører han hånda til åpningen min, før han lar en finger komme inn i meg, uten problemer......... Anonymkode: a1734...cad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Mann 36. Jeg liker best å bare «kjenne» og cuppe, kanskje legge litt press på. Gni bittelitt. Tease med en finger halvveis på vei inn. Så smake litt på fingrene mine mens hun ser og hører at jeg gjør det, så ganske raskt gå over til å slikke, noe vi begge er veldig glad i Men det er vår greie da Anonymkode: a465e...d43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Tantra. Yoni tantra. Du finner videoer på nettet. Anonymkode: 5f657...da4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan vil dere kvinner blir onanert for for få den beste opplevelsen/nytelsen? Jeg er helt "grønn" på dette tema siden jeg spør. Har bare hatt en dame i løpet av 10 år. Og nå må jeg lære meg på nytt alt dette her:) Anonymkode: 889a4...570 Du må lære deg å kjenne den du skal gjøre det med. For alle er veldig forskjellige. Jeg foretrekker hard og målrettet fingring samtidig som jeg bruker vibrator. Spruter og kommer over alt. Anonymkode: dc4cb...304 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Hun over meg liker hard fingring, det liker IKKE jeg. For meg er det dritvondt og aldri i livet om jeg hadde kommet av det. Vi damer er så ekstremt forskjellige at det er helt umulig å svare på.. Men! Om jeg skulle gitt et tips, så hadde jeg nok når vi snakker om stimulering av klitoris da, så hadde jeg startet forsiktig og sett an kroppsspråket, om damen presser seg mot fingrene dine så kanskje du kan øke trykket ditt, og om hun liksom dytter bekkenet bakover, så kanskje mindre trykk? jeg er såpass følsom at det trykket samboeren min tror er mildt nok, allikevel er for hardt. Da klarer jeg ikke komme, blir bare ubehagelig og faktisk direkte vondt veldig raskt. Kommunikasjon er key, vær obs på kroppsspråk og spør gjerne underveis 😊 Anonymkode: 635b3...175 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå