Gjestine Bårdsen Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Erfaringar frå andre som har tatt lappen som vaksen? Kor mange køyretimar måtte du ta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Gjestine Bårdsen skrev (2 timer siden): Erfaringar frå andre som har tatt lappen som vaksen? Kor mange køyretimar måtte du ta? Hva har det med Forbruker, jus og økonomi å gjøre? Anonymkode: 92a9f...5c0 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Tok 8 kjøretimer inkludert det obligatoriske Anonymkode: fcc0b...eb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Brukte mange, var vel oppe i 30 timer. Anonymkode: 2505d...7c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
excessy Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Kjøpte en sånn standard-pakke med noen timer. Trengte vel bare 2 dobbeltimer i tillegg så var det i boks. Øvelseskjørte jo mye privat, såklart! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjestine Bårdsen Skrevet 2 timer siden Forfatter #6 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva har det med Forbruker, jus og økonomi å gjøre? Anonymkode: 92a9f...5c0 Etter mitt skjønn har det noko med både forbruk og økonomi å gjere, og eg fann ingen kategori som passa betre. Kor ville du plassert det? Tar gjerne mot konstruktiv kritikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjestine Bårdsen Skrevet 2 timer siden Forfatter #7 Del Skrevet 2 timer siden Takk for gode innspel til dei som svarte på spørsmålet! Ein del variasjon, forstår eg. Har på ein måte rekna med eg må bruke ein 30-40 000, dvs opp mot 20 timar. "Alle" seier det tek lengre tid som vaksen enn når du er 16-17. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Gjestine Bårdsen skrev (9 minutter siden): Etter mitt skjønn har det noko med både forbruk og økonomi å gjere, og eg fann ingen kategori som passa betre. Kor ville du plassert det? Tar gjerne mot konstruktiv kritikk. Bil og trafikk? Anonymkode: e7e7a...d2b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjestine Bårdsen Skrevet 1 time siden Forfatter #9 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Bil og trafikk? Anonymkode: e7e7a...d2b Gjerne for meg. Eg hadde kostnadar i tankane, difor plasserte eg det i forbruk. Kunne gjerne ha flytta innlegget, men finn ikkje ut korleis. Det er vel heller ikkje så frykteleg viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden Gjestine Bårdsen skrev (1 time siden): Takk for gode innspel til dei som svarte på spørsmålet! Ein del variasjon, forstår eg. Har på ein måte rekna med eg må bruke ein 30-40 000, dvs opp mot 20 timar. "Alle" seier det tek lengre tid som vaksen enn når du er 16-17. jeg brukte 50k, men øvelseskjørte nesten ingenting. Tok lappen når jeg var 40 Anonymkode: 8f582...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 minutter siden #11 Del Skrevet 23 minutter siden Gjestine Bårdsen skrev (5 timer siden): Erfaringar frå andre som har tatt lappen som vaksen? Kor mange køyretimar måtte du ta? Det kan du fint klare, dersom du bestemmer deg for å klare det. Anonymkode: 7febc...384 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå