Gå til innhold

Hvordan endrer du deg i fylla?

Gammelsmurfen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Veldig pratsom og godt humør, direkte, tøysete. Hender det bikker helt over og jeg drikker til jeg begynner å spy og må hjem og legge meg. Får en del angst av det da jeg ikke husker alt, spesielt ved jobbfester. Veldig sjelden det drikkes så mye, men når det først skjer, føles det så voldsomt og jeg tar den helt ut. Har f eks hoppet ut av taxi i fart og stukket av fra taxiregning. Som edru er jeg veldig opptatt av å gjøre opp for meg, og ville aldri i verden gjort noe sånn. 

Anonymkode: 30da3...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Blir kvinnelig…

ekstremt kaklete og totalt udugelig til å kjøre bil 

Anonymkode: 88722...cd4

Samme med meg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får en enorm selvtillit. Tar mye plass, prater høyt og litt vulgært. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Gammelsmurfen skrev (5 timer siden):

Hvordan endrer personligheten din seg i fylla? Jeg for min del er rolig og blir litt mer pratsom, men that's it. 

Blir trøtt og stille. Sikkert derfor det er 3 år siden sist jeg gadd å dra på fylla eller annet som inneholder alkohol. Er skravlete i hverdagen og får ellers en stor boost av å være sosial. Alkohol er egentlig ikke så godt heller. 

Anonymkode: c38f3...a7b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Endrer meg ikke stort og derfor skal det mye til for at noen merker det på meg at jeg har drukket. Drikker jeg meg full blir jeg sliten, snøvler og kan bli dårlig og spy. Selv når jeg er dritings er jeg som jeg er personlighetsmessig. Har aldri mistet hemninger i fylla, men skulle kanskje ønske jeg kunne slippe meg mer løs iblant. Men er sosial og prater og ler masse, både edru og i fylla.

Anonymkode: fd9c7...5a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mer leken og pratsom. Til det bedre tydeligvis. Spesielt min mann liker at jeg har drukket et par glass. 😆

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg blir kåt. Mannen elsker det. Så det er mye. Skal du ikke ha et glass vin da?!? 

Anonymkode: f9b95...0fb

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (16 timer siden):

Litt mer leken og pratsom. Til det bedre tydeligvis. Spesielt min mann liker at jeg har drukket et par glass. 😆

Det er oss menn, det 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg blir veldig "flower power". Veldig glad og omtenksom. Problemer finnes ikke. 

Anonymkode: 29617...24c

Fantastisk 😁. Drømmedrikkepartner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg blir kåt. Mannen elsker det. Så det er mye. Skal du ikke ha et glass vin da?!? 

Anonymkode: f9b95...0fb

Som frua her 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er en særdeles introvert dame til vanlig, blir altfor ekstrovert i fylla. Når jeg er full tror jeg selv jeg er veldig morsom samt at jeg blir bestevenn for kvelden med alskens tilfeldige folk fordi de feks har en rar hatt eller ligner på Vedum eller en annen random grunn :flau:  Nå drikker jeg bare et par ganger i året og blir sjeldent mer enn godt brisen, men i mine golden days var det mang en kveld på byen jeg stakk av fra vennegjengen med noen snurrige sjeler jeg møtte på min vei 😬 En snål bart var alt som skulle til for å etablere et vennskap kvelden ut. Ikke seksuelt på noe vis, kunne like gjerne være damer med en artig latter eller ei som breakdancet med ironisk distanse på dansegulvet. Mye rart, men guri så gøyale minner 🥸🤣

Anonymkode: 79b86...bac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan bli litt fnisete, latteren sitter løst og blir veldig tøysete. 

Anonymkode: 2489d...875

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kommer veldig an på hva jeg drikker og i hvilken setting. Jeg innbiller meg at jeg ikke blir så påvirket av vin under middager, men jeg blir jo utvilsomt mer skravlete og byr mer på meg selv og synes sikkert sjøl at jeg er veldig interessant og morsom....av og til kan dette slå i ut at jeg blir veldig selvbevisst og derfor blir veldig stille og mer opptatt av å lytte og observere. Tror at en grunn til at jeg blir slik er at jeg på fest blir veldig revet med av stemningen og med litt lykkepromille i tillegg kan bli litt mye - føler jeg blir masete og klengete, noe jeg ikke ønsker å være. Derfor foretrekker jeg å være edru på fest, så slipper jeg å bli så flau dagen derpå fordi jeg har vært slitsom og irriterende. 

Drikker jeg sprit kan jeg fort blir litt "slem" ved at jeg får en mer sarkastisk humor, og kan irritere meg over ting jeg aldri ville irritert meg over i edru tilstand eller om jeg hadde drukket vin. Så da kommer det tydeligvis frem noen mørke sider i meg. 

Og uansett hva jeg drikker så føler jeg en dragning til dansegulvet 🤣

Anonymkode: 49627...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ungen i meg kommer frem. Har ei venninne jeg pleier å dra til og hun blir like unge som meg. Vi har det litt for gøy, naboen tror kanskje vi er gale, men det finner ikke fylleangst mellom oss og beste er når hun ringer dagen derpå og bare starter med latterkrampe 

Anonymkode: a0e86...b8d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.3.2025 den 17.00):

Jeg er en særdeles introvert dame til vanlig, blir altfor ekstrovert i fylla. Når jeg er full tror jeg selv jeg er veldig morsom samt at jeg blir bestevenn for kvelden med alskens tilfeldige folk fordi de feks har en rar hatt eller ligner på Vedum eller en annen random grunn :flau:  Nå drikker jeg bare et par ganger i året og blir sjeldent mer enn godt brisen, men i mine golden days var det mang en kveld på byen jeg stakk av fra vennegjengen med noen snurrige sjeler jeg møtte på min vei 😬 En snål bart var alt som skulle til for å etablere et vennskap kvelden ut. Ikke seksuelt på noe vis, kunne like gjerne være damer med en artig latter eller ei som breakdancet med ironisk distanse på dansegulvet. Mye rart, men guri så gøyale minner 🥸🤣

Anonymkode: 79b86...bac

Ååh haha  du er som meg, jeg hadde elsket å være din bestevenn for en kveld!! ❤️ 

Anonymkode: a0e86...b8d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir pratsom og opptatt av å fortelle alle at jeg setter pris på dem og hvorfor.

Når jeg forstår at jeg er brisen går jeg (alene) hjem. Jeg er ferdig med å være bakfull, så det skjer for all pris ikke.

Endret av Snok1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blir mer livlig. 

Anonymkode: 3d370...bb3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blir søvnig og synes det er flaut å være full. Lol. Skjønner ikke hvordan folk klarer å bli så rare i fylla. 

Anonymkode: 9348b...2b3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...