Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan endrer personligheten din seg i fylla? Jeg for min del er rolig og blir litt mer pratsom, men that's it. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skifter helt personlighet jeg. Har gjort ting jeg aldri hadde vurdert edru. Sjuke ting, som ødelegger relasjoner. Så jeg holder meg mest mulig unna. Ikke hundre prosent avholds, for har et håp om å klare å ta den kontrollen. Det har blitt bedre men kan fremdeles være oppgitt dagen etter dagen etter over ting jeg f.eks. har sagt. 

Anonymkode: 30d26...d4c

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lyver. Sikkert fordi jeg lever et kjedelig liv, og så blir ting veldig juicy når jeg blir beruset. Som en kontrast til livet ellers. Ingen har tatt skade av løgnene. Utenom meg selv som kan bli noe skamfull hehe.

Anonymkode: 2ef91...491

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på hvor stor eller liten promillen er😅 Blir veldig pratsom iallefall.

Anonymkode: e5264...8de

AnonymBruker
Skrevet
Gammelsmurfen skrev (2 timer siden):

Hvordan endrer personligheten din seg i fylla? Jeg for min del er rolig og blir litt mer pratsom, men that's it. 

Personligheten endrer seg ikke.

Jeg blir mer klønete, og jeg er allerede klønete. Skumper ofte borti glass, velter flasker osv.

Ellers flørter jeg mer, blir mer opptatt av å ta på folk.

Anonymkode: c9850...bf4

• Liker 1
Skrevet

De veldig få gangene jeg blir brisen (har aldri vært dritings full), så blir jeg veldig snakkesalig og tror at jeg er veldig morsom 😄

Gjest StumpyHero
Skrevet

Jeg får mer og mer angst jo mer jeg drikker. Det har vært sånn de siste årene. Skjønner ikke hvorfor. Før ble jeg litt avslappet og ble veldig pratsom og glad .

AnonymBruker
Skrevet

Pratsom, masete, sint, glad, trist, følelsesladd til de grader 

Anonymkode: 72634...db2

AnonymBruker
Skrevet

Drikker jeg meg brisen er jeg laidback, morsom og avslappet. Kan observere folk og smile mye. 

Drikker jeg meg litt mer enn brisen så snakker jeg i munnen på folk, kan være veldig opptatt av å snakke om dyyyype temaer, er brutalt ærlig, kan tulle med at jeg er fullere enn jeg er for å komme ut av teite situasjoner, er klønete og litt hissig. 

Anonymkode: bdac2...744

AnonymBruker
Skrevet

Prater mer og sikkert høyere , mister hemningene mer så jeg tør å slå meg løs på danse gulvet. 

Anonymkode: 8f24b...446

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir veldig direkte og gir faen i hva andre måtte mene og tenke om meg. Det kan skape uheldige situasjoner, så jeg drikker egentlig aldri. 

Anonymkode: 82a5f...daf

AnonymBruker
Skrevet

Kan bli fjollete eller sint, kommer an på hvem jeg henger med og hvor mye jeg har drukket. Prøver å holde meg til dansegulvet om jeg har drukket for mye så jeg slipper å konversere med folk. Mest fordi det jeg sier veldig sjeldent gir mening.

Anonymkode: e3f6f...af9

Skrevet

Blir stille og drittkjedelig, synes jeg. Tankene henger ikke sammen, men samtidig begynner jeg å tenke på at de andre fyllikene rundt oppfører seg egentlig veldig rart - de gjør egentlig veldig sjeldent noe som er faktisk morsomt. Mister ellers selv kreativiteten pg sansen for humor.

Fysisk er jeg klønete og tar på folk uten å skjønne at jeg kanskje krysser noen sin private sone. F.eks. kan jeg skvise armen inn foran skrittet på noen for å ta tak i noe, og tenker ikke på det før noen sekunder senere at det burde jeg kanskje ikke gjort. 

Oppsummert så synes jeg ikke det er noe morsomt å være full - brisen er max det jeg liker, og selv da unngår jeg å drikke pga noe av det første som forsvinner for meg er tankene jeg alltid har i bakgrunnen, som for det meste er bra, spennende tanker. 

Skrevet

Jeg blir glad og pratsom og veldig sosialt med folk. Og jeg tror jeg snakker kjempegodt Norsk som utlending når jeg er full🙈🙈

Jeg blir aldri sint når jeg er full og husker alltid dagen etter hva jeg har gjort. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir veldig "flower power". Veldig glad og omtenksom. Problemer finnes ikke. 

Anonymkode: 29617...24c

Skrevet (endret)

Kommer litt an på. Egentlig vet en aldri helt hvilken versjon av meg en får😅

Jeg kan bli

Glad og pratsom. 

Oppmerksomhetsyk og innpåsliten( min verste versjon, håper jeg aldri ser henne igjen)

Deprimert med et stort behov for lufte alle traumer og opplevelser (hun er nr 2 over verstingene) 

Flørtende (Jeg er nok litt flørtende av natur  i edru tilstand også), men blitt roligere her etter samboerskap

Trøtt og sliten introvert som vil hjem til kveldsrituale og boka

Jeg drikker ikke ofte 

Endret av Thjelp
AnonymBruker
Skrevet

Å off. 

Drikker en gang i året, og det blir deretter. Sist fest var i august, og jeg rødmer litt enda. 

Anonymkode: 41d0a...667

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir kvinnelig…

ekstremt kaklete og totalt udugelig til å kjøre bil 

Anonymkode: 88722...cd4

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er som jeg alltid er når jeg drikker, blir bare mer. Ler enda mer og prater mer, blir bare meg +. Derfor jeg ikke drikker noe spesielt for det gir meg ingenting. 

Anonymkode: 5a745...c8a

AnonymBruker
Skrevet

Kåt og klengete

Anonymkode: 9a1f3...408

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...