AnonymBruker Skrevet 13. mars #41 Del Skrevet 13. mars Dette er akkurat det samme som med de som er i mot abort: er du imot abort så ikke ta abort. Har du selv ikke noe ønske om å være sammen med noen med stor aldersforskjell så la vær da. Men ingen har noe med hva andre gjør. Det er voksne mennesker det er snakk om. Det er kun opp til de to i forholdet om alderen er mye eller ikke. Sånne Kontrollerende jævlige mennesker som skal stikke nesen sin inn i andre sine forhold, fatter det ikke, de må jo ha miserable liv. Tenker ikke noe om en slik aldersforskjell, Tenker like lite på det som om det skulle vært 3 år eller 5 år mellom noen. Kjør på, eller ikke kjør på ts, helt opp til deg og han det. Anonymkode: a6ba0...a17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #42 Del Skrevet 13. mars Nowayback skrev (19 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvordan noen kan si det er galt generelt. Som om dere bestemmer hva som er ok for andre. Veldig rart. Veldig rart om jeg skulle finne en partner på alder med barnet mitt… Mange som fikk barn i 20 årene. De liker ikke å få en steforelder på egen alder… Anonymkode: f2c54...7c4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #43 Del Skrevet 13. mars Nowayback skrev (46 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvordan noen kan si det er galt generelt. Som om dere bestemmer hva som er ok for andre. Veldig rart. Ikke direkte galt, men jeg synes det er egoistisk av den som er eldst, å innlede et forhold med så betydelig stor aldersforskjell. Mest på grunn av at den yngste vil sitte igjen med et enormt savn og sorg, når den eldste faller ifra. Det synes jeg er et ganske godt argument. Så vondt vil ikke jeg meg selv. Det er jeg ferdig med. Anonymkode: a2ffa...7bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #44 Del Skrevet 14. mars Jeg syns voksne mennesker får gjøre som de vil. Om du ønsker noe kortvarig så kjør på. Langvarig forhold og evt barn tror jeg du skjønner er uaktuelt. Det kan være greit å huske at hans jevngamle venner stort sett har barn på din alder, så du vil neppe passe godt inn der, akkurat som at han neppe vil passe godt inn med dine venner (de vil nok helst slippe å omgår folk på alder med foreldrene sine). Det blir en helt annen type forhold. Anonymkode: e4c2d...f25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #45 Del Skrevet 14. mars I've been there. Funket godt i starten når alt var spennende og man var forelska. Så ble han kommanderende, sjåvinistisk og rett og slett litt usmakelig. Mulig jeg hadde skikkelig uflaks, men han så meg aldri som likeverdig i forholdet. Han skulle liksom alltid ha vetorett når vi skulle ta avgjørelser sammen, fordi han visste tross alt best. Han kunne finne på å snakke til meg som om jeg var et barn hvis jeg prøvde å stå på mitt. Orka ikke det der, ass... Anonymkode: 01bcf...7d1 2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #46 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 10.3.2025 den 17.03): Menn kan vel få barn når de er gamle også? Anonymkode: b2bae...bce Det kan de, men av hensyn til barna bør man ikke gjøre det. Han vil være pensjonist når barnet er konfirmant. Og en mann oppi 50-årene har heller ikke samme energi til å takle våkenetter og alt som følger med småbarnsliv. I tillegg øker også faren for genfeil m.m. når faren er gammel. Anonymkode: e4c2d...f25 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #47 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 10.3.2025 den 16.54): For mye. Er ikke lenge til han går på betablokkere og snurrebassen slutter å fungere. Anonymkode: cb27a...b71 På det tidspunktet du svarte, så vet du jo ikke intensjonen til trådstarter. Om hun var ute etter et forhold som pulevenner, så har jo ikke det noe å si. Det er ikke alle som treffer noen og tror de skal være i lag for resten av livet. Anonymkode: f393f...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. mars #48 Del Skrevet 14. mars Dere er to voksne som synes det funker? You do you. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14. mars #49 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 10.3.2025 den 16.45): Jeg er 28 år gammel kvinne som har nylig møtt 50 år gammel mann Anonymkode: b2bae...bce Ikke min cup of tea på den alderen men you do you Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14. mars #50 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 10.3.2025 den 16.54): For mye. Er ikke lenge til han går på betablokkere og snurrebassen slutter å fungere. Anonymkode: cb27a...b71 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet 14. mars #51 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 10.3.2025 den 16.45): Jeg er 28 år gammel kvinne som har nylig møtt 50 år gammel mann Anonymkode: b2bae...bce Akkurat her og nå kan det fungere så lenge han er helt rå på å ta vare på seg selv. Skal dere ha barn er han for gammel og om 20 år når du er 48 og han er 70 så ender du snart opp som pleiearbeider. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14. mars #52 Del Skrevet 14. mars (endret) fugl fønix skrev (På 10.3.2025 den 16.56): Altfor stor aldersforskjell for min del. Om 15 år er han 65 og kanskje sur og bitter, du er fremdeles ung og livlig, bare 43. Han KAN jo være 65 og livlig.... Og hun kan være 43 og sur og bitter.... Hun vil ha større grunn til det siden mannen da er gammel... Endret 14. mars av Maleficenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14. mars #53 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 10.3.2025 den 17.03): Menn kan vel få barn når de er gamle også? Anonymkode: b2bae...bce Større sjanse for autisme med eldre fedre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #54 Del Skrevet 14. mars Jeg har veldig vanskelig for å tro at den kvinne på 28 år er her inne på KG. Men hvis det stemmer, så tror jeg dere er en perfekt match! Anonymkode: 71a7b...134 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 14. mars #55 Del Skrevet 14. mars Ekkelt!! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14. mars #56 Del Skrevet 14. mars Nowayback skrev (14 timer siden): Bare hvis kvinnen er eldst. Og det er jo interessant hvor negative folk er fordi mannen er eldst. Dere hadde ikke sagt det samme om det var motsatt. Da hadde jeg IHVERTFALL reagert om det var motsatt. Syns nesten det er verre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14. mars #57 Del Skrevet 14. mars Nowayback skrev (14 timer siden): Jeg skjønner ikke hvordan noen kan si det er galt generelt. Som om dere bestemmer hva som er ok for andre. Veldig rart. Nei ts spør jo hva folk syns da... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #58 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 10.3.2025 den 16.45): Jeg er 28 år gammel kvinne som har nylig møtt 50 år gammel mann Anonymkode: b2bae...bce Et kjæresteforhold kan bli vanskelig. Som elskere, helt ok. Anonymkode: 38442...21e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #59 Del Skrevet 14. mars Jeg mener alle må få velge selv. Personlig hadde det ikke gått. Men det er min mening. Anonymkode: c1469...560 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #60 Del Skrevet 14. mars Ekkelt. Anonymkode: 436c5...b17 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå