AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg er 28 år gammel kvinne som har nylig møtt 50 år gammel mann Anonymkode: b2bae...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden For mye! Anonymkode: b2bae...bce 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden For mye. Er ikke lenge til han går på betablokkere og snurrebassen slutter å fungere. Anonymkode: cb27a...b71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden En ting er nå..men hva om 18 år, da er han pensjonist og du er midtveis i 40 årene..da vil aldersforskjellen virkelig merkes.. Anonymkode: 9a1b1...150 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Ekkelt og feil. Tenker det er noe galt med dere begge. Du har daddyissues eller noe og han må være veldig umoden og en gammel gris. Anonymkode: 24636...155 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Altfor stor aldersforskjell for min del. Om 15 år er han 65 og kanskje sur og bitter, du er fremdeles ung og livlig, bare 43. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Det er 24 år mellom meg og mannen min. Vi har vært sammen i 17 år nå, og for oss har det fungert helt fint. Men ingen av oss to er spesielt opptatt av hva andre mennersker mener og synes og tror om oss. Hvis du er en av de som er veldig opptatt av hva andre mennesker mener om deg og ditt forhold og du må ha en sosial godkjenning fra alle kan det by på noen problemer. Men det betyr absolutt ingenting om forholdet er viktig for deg. Jeg/vi har hatt 17 fantastiske år og har nytt hver eneste dag og ville aldri vært dette forholdet foruten. Du må nesten finne ut av dette selv, og det er noen spørsmål du må stille deg selv som f.eks. ønsker du barn? Har han barn, hva tenker du/dere om den biten? Er du tøff nok til å forsvare og stå i forholdet om naboer begynner å prate? Hvordan ser du for deg at livet blir når han blir eldre? Viktige spørsmål. For meg så er kvaliteten på forholdet og hvordan meg og han er sammen som livspartnere verdt en alderdom aleine. Anonymkode: cbaaa...f4f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Akkurat nå fungerer det jo? Kan jo kose dere mens leken er god? Dere er begge voksne, samtykkende mennesker. Men som noen sier, aldersforskjellen blir vesentlig merkbar om få år. Anonymkode: 94813...819 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden For mye hvis dere skal ha barn sammen. Anonymkode: 97077...c52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er 24 år mellom meg og mannen min. Vi har vært sammen i 17 år nå, og for oss har det fungert helt fint. Men ingen av oss to er spesielt opptatt av hva andre mennersker mener og synes og tror om oss. Hvis du er en av de som er veldig opptatt av hva andre mennesker mener om deg og ditt forhold og du må ha en sosial godkjenning fra alle kan det by på noen problemer. Men det betyr absolutt ingenting om forholdet er viktig for deg. Jeg/vi har hatt 17 fantastiske år og har nytt hver eneste dag og ville aldri vært dette forholdet foruten. Du må nesten finne ut av dette selv, og det er noen spørsmål du må stille deg selv som f.eks. ønsker du barn? Har han barn, hva tenker du/dere om den biten? Er du tøff nok til å forsvare og stå i forholdet om naboer begynner å prate? Hvordan ser du for deg at livet blir når han blir eldre? Viktige spørsmål. For meg så er kvaliteten på forholdet og hvordan meg og han er sammen som livspartnere verdt en alderdom aleine. Anonymkode: cbaaa...f4f Jeg tenker ikke så mye på det Anonymkode: b2bae...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For mye hvis dere skal ha barn sammen. Anonymkode: 97077...c52 Menn kan vel få barn når de er gamle også? Anonymkode: b2bae...bce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nekinn@ Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden For min del så vil det alltid være perverst når den ene eller den andre er gammel nok til å være mor eller far til den andre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenker ikke så mye på det Anonymkode: b2bae...bce Da ønsker jeg deg lykke til. Om du har sterke følelser eller tenker du kan få det så ville jeg ha satset utifra at jeg gjorde det og aldri en dag har angret på den avgjørelsen. Anonymkode: cbaaa...f4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg er 28 år gammel kvinne som har nylig møtt 50 år gammel mann Anonymkode: b2bae...bce Kun for sex, ikke for forhold. Anonymkode: 759c9...215 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Menn kan vel få barn når de er gamle også? Anonymkode: b2bae...bce Ja, dessverre er det biologisk mulig. Men en mann på over 50 er for gammel på alle måter. Anonymkode: 97077...c52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Menn kan vel få barn når de er gamle også? Anonymkode: b2bae...bce Hvorfor gå inn i et forhold med han, om du allerede synes han er gammel? For der kommer han ikke til å endre seg 😅 Anonymkode: 6c2a0...957 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #17 Del Skrevet 6 timer siden Jeg sier lev livet deres. Kanskje dere er en kjempegod match? Et forhold med 20 års aldersforskjell der mye annet klaffer, kan fungere bedre enn et jevnaldrende forhold der ting ikke klaffer. Anonymkode: 93881...d0c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #18 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): En ting er nå..men hva om 18 år, da er han pensjonist og du er midtveis i 40 årene..da vil aldersforskjellen virkelig merkes.. Anonymkode: 9a1b1...150 Men hva om for for 20 år siden, da var han 30 og hun 2 år? Anonymkode: 70cc9...e6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men hva om for for 20 år siden, da var han 30 og hun 2 år? Anonymkode: 70cc9...e6a Det er jo ikke relevant.... Anonymkode: a2ffa...7bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, dessverre er det biologisk mulig. Men en mann på over 50 er for gammel på alle måter. Anonymkode: 97077...c52 Hva mener du? Anonymkode: b2bae...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå