AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Nå har jeg latt den gule kremen stå på lav temperatur i nesten en halvtime, men den er fortsatt ganske suppene i konsistensen. Kommer den til å stivne godt nok når den får stå i romtemperatur en stund? Eller bør den få et oppkok? Anonymkode: 85209...361 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Skrudde opp temperaturen og rørte hele tiden, men SÅKLART måtte den starte å brenne seg litt selv om det var på under medium temperatur. Men ble såvidt noen sorte prikker i kremen. Tenker det går bra siden jeg skal pynte med sjokolade oppå 😅 Så vet jeg at jeg må være enda mer forsiktig neste gang. Anonymkode: 85209...361 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Heier på deg om det er verdt noe, og den pleier å tykne etterhvert 😊💪🤩 Blir helt sikkert god da 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Jeg hadde samme problemet sist jeg laget gul krem, og den stivnet ikke senere heller 😕 Aner ikke hva jeg gjorde galt, har ikke skjedd før, og kan ikke huske at jeg gjorde noe annerledes. Anonymkode: cd0de...a7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Skrudde opp temperaturen og rørte hele tiden, men SÅKLART måtte den starte å brenne seg litt selv om det var på under medium temperatur. Men ble såvidt noen sorte prikker i kremen. Tenker det går bra siden jeg skal pynte med sjokolade oppå 😅 Så vet jeg at jeg må være enda mer forsiktig neste gang. Anonymkode: 85209...361 Den tykner litt når den er kald. Rasp over litt sjokolade til pynt. Så lenge den ikke smaker brent så hadde jeg valgt å bruke den. Hilsen ei som har svidd mye opp igjennom 🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: a207c...371 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg hadde samme problemet sist jeg laget gul krem, og den stivnet ikke senere heller 😕 Aner ikke hva jeg gjorde galt, har ikke skjedd før, og kan ikke huske at jeg gjorde noe annerledes. Anonymkode: cd0de...a7b Min ble tykk nok etter at jeg skrudde opp temperaturen. Den ble faktisk helt perfekt utenom noen brente flak 😅 Fikk til å smøre den utover bunnen uten at den rann utover i det hele tatt ☺️ Faktisk første kaken jeg har laget på mange år så er litt stolt 😃 Anonymkode: 85209...361 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Anonymkode: 85209...361 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Anonymkode: 85209...361 Nam 😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Anonymkode: 85209...361 Den så jo nydelig ut 😋🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå