AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden I hvilke tilfeller ligger du med noen på første date? Hva er din alder og ditt kjønn? Hvor møter du dine dater? Anonymkode: 8b369...c06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Ligger ikke på første date. K 41 Godt spørsmål 😂 Går ikke på date med mindre jeg kjenner han veldig godt. For meg er det viktig å føle meg avslappet. Det gjør jeg ikke med en person jeg ikke kjenner i en slik setting. Anonymkode: de479...cd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): I hvilke tilfeller ligger du med noen på første date? Hva er din alder og ditt kjønn? Hvor møter du dine dater? Anonymkode: 8b369...c06 Aldri ligget med noen på 1 date. Ikke andre eller tredje heller for den saks skyld. kvinne. 46. Har møtt mine dater og kjærester i mange ulike sammenhenger. Alt fra gjennom felles venner, studier, jobbsammenheng osv. Anonymkode: 7127c...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Hvis jeg har lyst, og hun har lyst. Har ingen regler på sånt. Som regel har jeg ikke sex med mer eller mindre ukjente da, er typisk noen jeg har kjent i det minste en liten stund. Treffer en sjelden gang noen gjennom bekjente, andre ganger Tinder og slikt. Tror aldri jeg har tatt med meg en ukjent hjem fra byen. Mann 42 Anonymkode: 3fb52...a30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): I hvilke tilfeller ligger du med noen på første date? Hva er din alder og ditt kjønn? Hvor møter du dine dater? Anonymkode: 8b369...c06 Har vel ligget mer på første date, enn ikke. K30 Møter dater enten via felles bekjente (spleising) eller begynner å date menn jeg kjenner fra før av (tidligere kollegaer, kompiser osv) Anonymkode: e85b3...37b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har vel ligget mer på første date, enn ikke. K30 Møter dater enten via felles bekjente (spleising) eller begynner å date menn jeg kjenner fra før av (tidligere kollegaer, kompiser osv) Anonymkode: e85b3...37b digg og spennende å ha sex på første date Anonymkode: 8b369...c06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Hvordan definere «date»? Vet ikke om jeg har vært på date, men har hatt et par kjærester (inklusiv gift i 23 år), et par ONS. Anonymkode: 10392...5c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden #8 Del Skrevet 54 minutter siden Har aldri skjedd. Anonymkode: bcde0...aaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå