Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere. Det er fortsatt 1,5 måned til termin, men svimmelheten øker på. Har lavt blodtrykk. Regner med det er grunnen. Tar jerntilskudd. Svimler når jeg sitter, særlig. Blir veldig anpusten av selv små anstrengelser. Ubehagelig. 

Noen tips eller råd? 

Anonymkode: 0764a...865

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Legen din eller spør jordmor.

Anonymkode: 717e4...e82

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen andre tips? 

AnonymBruker
Skrevet

Mer salt.. Jeg drakk mye farris

Anonymkode: cecca...505

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes støttestrømper hjelper :) Og å drikke nok.

Anonymkode: 53ac1...806

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg synes støttestrømper hjelper :) Og å drikke nok.

Anonymkode: 53ac1...806

Takk for tips! Jeg skal prøve å drikke mer. Støttestrømper bruker jeg allerede :) er det vann, eller andre ting du synes hjelper? 

AnonymBruker
Skrevet

Drikke og salt. Spør jordmor/lege. Ikke alltid bra å svime av hvis man sitter/ligger i ro..

Anonymkode: ea505...6c6

Skrevet

Magnesium !! Det vil nok hjelpe deg tror jeg ☺️ Finnes åsså en magnesium spray på helsekost. Den svir første gangene man tar den på huden men så blir den bedre etterhvert. Jeg sliter ikke med samme som deg men har kramper i beina og når det er på det verste tar jeg både magnesium med merket LOFT på kiwi i tilegg til at jeg smører beina inn med sprayen….har prøvd mange merker innenfor magnesium og syntes merket loft på kiwi absolutt er mest funkbar i tilegg til at de er lett å svelge ned (glatte) 😃

Skrevet

Jeg hadde lavt blodtrykk og var veldig svimmel og fikk tips av fastlegen om å røre ut en teskje salt i et glass vann og drikke dette. Det smaker grevling, men det hjalp veldig.( Jeg var ikke gravid)

Tror egentlig ikke det er farlig for deg, men for å være sikker kan du jo ta en telefon til legevakten eller jordmor på fødeavdelingen og spørre hvis du ønsker å prøve nå i kveld.

Skrevet
Littlekolibri skrev (1 minutt siden):

Magnesium !! Det vil nok hjelpe deg tror jeg ☺️ Finnes åsså en magnesium spray på helsekost. Den svir første gangene man tar den på huden men så blir den bedre etterhvert. Jeg sliter ikke med samme som deg men har kramper i beina og når det er på det verste tar jeg både magnesium med merket LOFT på kiwi i tilegg til at jeg smører beina inn med sprayen….har prøvd mange merker innenfor magnesium og syntes merket loft på kiwi absolutt er mest funkbar i tilegg til at de er lett å svelge ned (glatte) 😃

Nei nei lest feil. Du har lavt blodtrykk så magnesium skal du absolutt ikke ta. Beklager. Men da har du kanskje et bra tips til en annen gang hvis du får en annen plage i framtia,hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...