AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Det siste året har jeg vært bortreist på studier i USA og med det har jeg gått fra 80 kg (183 cm høy) og nå opp til 105-107 kgs området. Dette har skjedd over perioden av ett år med mye stress og mye tid langt bort i studier. Vet selv det ikke er helt bra, men ble sjokkert over reaksjonene man får fra familie. Har fått høre alt fra folk som er bekymret, folk som er sjokkert og noen som synes det er nesten morsomt. Noen som har noe erfaring med å håndtere sånne reaksjoner? Forventet ikke så mye reaksjon som det jeg har fått, men forventet litt såklart. Føler derimot at det tar mye mental plass nå å høre det hver gang man ser et nytt familiemedlem eller bekjentskap og det aktivt gjør ting vanskeligere. Hva er en god måte å håndtere dette på? Evt hva kan man si i respons for å håndtere dette? Anonymkode: 8205a...e73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Huff, kjipt! Kjenner to som har vært på utveksling til USA, begge gikk opp 15-20 kg. De måtte gå rundt til alle å le av seg selv/forklare at dette skulle rett av igjen, osv. Hun ene fikk spiseforstyrrelser i etterkant. Det er ikke vekta som definerer verdien din. Husk det! Og velg venner med omhu. Anonymkode: a2836...970 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå