AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Kanskje et veldig rart spørsmål, men here goes. Kjæresten min og jeg har vært sammen i flere år, og vi har veldig god (til tider fantastisk) sex sammen. Likevel er det sjelden jeg liksom tenner på han rent visuelt eller føler at jeg begjærer kroppen hans på et vis. Det er lett for han å tenne meg hvis han tar på meg på en gitt måte, og selv kan jeg også få lyst bare av å kysse han. Men jeg føler at jeg alltid tenner mest på tanken av hva han gjør med meg mer enn jeg tenner på han direkte. Selv om jeg også kan bli opphisset av å gjøre han tent, eller av at han nyter det vi gjør sammen etc. Jeg føler bare liksom ikke det intense begjæret etter kroppen hans, det er ikke slik at jeg drømmer om å stryke på han eller se han naken e.l. Er dette vanlig eller er det jeg som er rar? Av og til blir jeg litt stressa av dette og redd for at det er noe galt med meg eller forholdet vårt. Anonymkode: 3f0cc...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje et veldig rart spørsmål, men here goes. Kjæresten min og jeg har vært sammen i flere år, og vi har veldig god (til tider fantastisk) sex sammen. Likevel er det sjelden jeg liksom tenner på han rent visuelt eller føler at jeg begjærer kroppen hans på et vis. Det er lett for han å tenne meg hvis han tar på meg på en gitt måte, og selv kan jeg også få lyst bare av å kysse han. Men jeg føler at jeg alltid tenner mest på tanken av hva han gjør med meg mer enn jeg tenner på han direkte. Selv om jeg også kan bli opphisset av å gjøre han tent, eller av at han nyter det vi gjør sammen etc. Jeg føler bare liksom ikke det intense begjæret etter kroppen hans, det er ikke slik at jeg drømmer om å stryke på han eller se han naken e.l. Er dette vanlig eller er det jeg som er rar? Av og til blir jeg litt stressa av dette og redd for at det er noe galt med meg eller forholdet vårt. Anonymkode: 3f0cc...a50 Aner ikke hvor vanlig eller ikke det er, men jeg er lik. Jeg er glad i sex, men har aldri fått lyst og følt begjær utelukkende av å se en kvinne. Dvs, kanskje da jeg var 15-17 år og ble kåt av å bla i en Ellos-katalog liksom. Skal noe mer til en det. Synet av en flott kvinne kan sette i gang noen fantasier, som igjen fører til at jeg får lyst. Men da er det et aktivt valg om å fantasere. Kun synet av kvinnen gjør meg ikke kåt liksom. Mann. Anonymkode: e9a38...6d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå