Gå til innhold

Hva tenker dere om å skrive skoleoppgave/bachelor for andre?

Skippertaket

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes denne artikkelen er fin, for det er så mye mer vanlig enn man tror.

Uetisk, jada... Men fyfaen å mange tullestudier det finnes, og systemer er lagt opp til for juks.

Se våre politikere, det var vel griseflaut for flere av dem ifjor som ble tatt... En etter en.... Så hvorfor kan de som styrer landet vårt gjøre det, men ikke vi vanlige dødelige? 

https://www.khrono.no/skriver-og-selger-masteroppgaver-til-studenter/850025

Anonymkode: 7b89c...476

Ganske sykt at de som selv har ansvar for dette landet selv jukser på oppgavene sine.. Systemet skaper jo et større klasseskille når det er mulig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Doloressa skrev (3 minutter siden):

Det gjorde jeg for 2 stykk i gruppa mi og fikk betalt 50k. I tillegg gjorde jeg andre gruppeoppgaver for de under studiene også, så totalt sett tjente rundt 100k. 

For min del gikk det fint, da jeg tjente både gode penger og lærte meg masse nytt, mens de to aldri fikk en god jobb etter studiene. De var også med utenlandsk bakgrunn samme som meg, men jeg valgte å lære så mye som mulig.Hele poenget med studier er vel at man skal tilegne seg ny kunnskap. Man kommer ingen vei i livet om man ikke er villig til å jobbe hardt for det.

Smart måte å tjene til livets opphold under studiene! Ingen tvil om at du kom seirende ut av det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...