AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #21 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Men herlighet, slutt å si det der da. Hvorfor må du sette han på plass? Er det ikke en fin ting at han er oppegående? Det hadde jeg også ønsket fra en kjæreste. Anonymkode: 2f776...e9d Haha. Forstår godt at hun påpeker at 122 i IQ faktisk er under Mensa-kravet, når han gnåler sååå mye om resultatet av en uoffisiell test på et nettsted. PS. Oppegående folk behøver ikke fortelle omverdenen hvor smarte de er. Det merkes. Anonymkode: f5df5...fd0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 7 timer siden #22 Del Skrevet 7 timer siden Synes du høres ganske kjip ut her. Du kunne jo bare vært glad på hans vegne og ikke argumentert vekk det han sier, så kan det jo hende at han ikke hadde mast om det. Godt mulig du selv skrudde til denne selvhevdinga, hvis det er sånn du møter ting han er stolt av eller du insinuerer at han ikke er så smart, noe du gjør. Har selv ikke særlig tålmodighet med IQ-oppheng, men dette handler jo om å anerkjenne kjæresten sin, og det er en veldig viktig forskjell. 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #23 Del Skrevet 7 timer siden spinner skrev (8 minutter siden): Artig hvordan denne kommer hver gang IQ diskuteres. Jada folk er flinke til mye rart, men IQ er en spesifikk måling som forteller om det logiske potensialet til personen. Høy IQ henger sammen med problemløsning, depresjon, tilfredshet, humor, språkforståelse, banning, ensomhet og annet, alt etter hva den brukes til. Sammenlignet med biler er IQ motoren. 500 hestekrefter er fint, men hjelper ikke så mye hvis resten av bilen er skrudd sammen av engelske bilarbeidere på en mandag. 122 på en online test forteller nok om over snittet, men disse testene vil gjerne noe mer og er ofte ganske snille med resultatet. Jeg har prøvd et par ganger og er 10% smartere omtrent online sammenlignet med ordentlig testing. Iq-tester klarer ikke måle alt dette. Dessuten tar den jo ikke høyde for klasseforskjeller. Det er helt åpenbart at mennesker som kommer fra hjem med lavere sosioøkonomisk status feks ofte vil svare dårligere både når det gjelder språkforståelse og allmennkunnskap satt opp mot en som kommer fra et mer ressurssterkt hjem. Mange høyt intelligente mennesker kan opptre logisk i en setting og fullstendig ulogisk i andre. Anonymkode: 28fd7...8e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 7 timer siden #24 Del Skrevet 7 timer siden Min sønn scoret i taket da han var 14. Jeg tenker at noen som skryter og prater om det "hele tiden" har en grunnleggende usikkerhet og forsøker å hevde seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #25 Del Skrevet 7 timer siden Kan ikke du bare ta samme teste til du får 126, så blir dere ferdig med dette tullet? Du trenger selvfølgelig ikke si til han att du måtte ta 152 tester for å få det resultatet Anonymkode: 7ffb0...813 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #26 Del Skrevet 7 timer siden Har ikke møtt et oppegående menneske som skryter av iq testen sin, de som gjøre det har en slags diagnose. Autisme? De skjønner jo ofte ikke at det ikke er vanlig å gå å mase om noe slikt. Anonymkode: 7d8fb...123 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 7 timer siden #27 Del Skrevet 7 timer siden Skjønner at det er litt irriterende å høre på. Men hvorfor si ting for å sette han på plass? Kan han ikke få ha litt selvtillit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #28 Del Skrevet 1 time siden BBB12345 skrev (6 timer siden): EQ er viktigere enn IQ.. han her mangler hvert fall det første… Ts også, som må sette på plass mannen og poengtere at hun uansett er bedre enn ham. Anonymkode: 910af...d0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden #29 Del Skrevet 59 minutter siden Han høres litt slitsom ut, ja, men ikke i nærheten av så ille som deg. Anonymkode: d28cf...ea3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 50 minutter siden #30 Del Skrevet 50 minutter siden Jeg ville oppfordret han til å ta den ekte testen som man må betale for! Si at han er jo så smart, så det klarer han helt fint. Sannsynligvis får han en lavere score der, og da gir han seg med skrytet sitt. Ellers ville jeg definitivt tatt den selv, og sagt "men det er vel den gratis testen på nett? Der fikk jeg over 130, men tror virkelig ikke jeg er så smart i virkeligheten" Anonymkode: 15176...fe3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå