AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Hehe, litt tullete post men jeg trenger å rante litt! Jeg er sammen med en mann som for noen uker siden (husker ikke nøyaktig) tok en IQ test på hjemmesiden til Mensa. Han fikk en over gjennomsnittlig score, 122 om jeg husker riktig og nå klarer han f ikke holde kjeft om det. Dette har vekket frem en eller annenusikkerhet i han. Så nå skal han nok hevde seg. Jeg har høyere utdanning enn han og jeg tror dette pirker i egoet hans. Vil bare si at han er en veldig snill mann ellers. Men det er noe med disse IQ-testene som bringer frem et svært usjarmerende ego. Jeg setter han på plass støtt og stadig om at 122 ikke en gang kvalifiserer til opptak hos Mensa, og at for å måle IQ så trengs mer enn 40 minutter på internett🙈 Jeg er ganske sikker på at dere der ute med høy IQ ikke påpeker det til andre folk Anonymkode: 67ac3...d7f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Du får si noe om at han skårer nå åpenbart ikke høyt på sosial intelligens… Anonymkode: dbd9f...579 8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Det finnes 9 ulike typer for intelligens 😉 Anonymkode: 87c2e...ed6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det finnes 9 ulike typer for intelligens 😉 Anonymkode: 87c2e...ed6 Gleder meg til å ta den praten med han😂 Anonymkode: 67ac3...d7f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg setter han på plass støtt og stadig om at 122 ikke en gang kvalifiserer til opptak hos Mensa, og at for å måle IQ så trengs mer enn 40 minutter på internett🙈 Men herlighet, slutt å si det der da. Hvorfor må du sette han på plass? Er det ikke en fin ting at han er oppegående? Det hadde jeg også ønsket fra en kjæreste. Anonymkode: 2f776...e9d 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men herlighet, slutt å si det der da. Hvorfor må du sette han på plass? Er det ikke en fin ting at han er oppegående? Det hadde jeg også ønsket fra en kjæreste. Anonymkode: 2f776...e9d Det er fint med oppegående folk, bare ikke fullt så sjarmerende med folk som må påpeke egne kvaliteter hele tiden. Anonymkode: ca9c7...0c3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er fint med oppegående folk, bare ikke fullt så sjarmerende med folk som må påpeke egne kvaliteter hele tiden. Anonymkode: ca9c7...0c3 Man trenger ikke en doktorgrad i psykologi for å se at folk som blir satt på plass støtt og stadig vil ha behov for å hevde seg, støtt og stadig. Klassisk push and pull. TS kan velge å gjøre noe annet i dette merkelige samspillet. Feks ved å bare motta denne informasjonen nøytralt. Anonymkode: 2f776...e9d 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Høres ut som dere begge har et behov for å heve dere over hverandre. Virker som en slitsom dynamikk? 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Kan ikke du bare ta samme test og score høyre enn han. De er ikke spesielt vriene, tok en selv for noen år siden og fikk 133. Da jeg sa det til en på jobben som skrøt fælt av sin test ble det stille. Jeg har ikke hørt noe om testen siden. Anonymkode: cc3fd...172 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hehe, litt tullete post men jeg trenger å rante litt! Jeg er sammen med en mann som for noen uker siden (husker ikke nøyaktig) tok en IQ test på hjemmesiden til Mensa. Han fikk en over gjennomsnittlig score, 122 om jeg husker riktig og nå klarer han f ikke holde kjeft om det. Dette har vekket frem en eller annenusikkerhet i han. Så nå skal han nok hevde seg. Jeg har høyere utdanning enn han og jeg tror dette pirker i egoet hans. Vil bare si at han er en veldig snill mann ellers. Men det er noe med disse IQ-testene som bringer frem et svært usjarmerende ego. Jeg setter han på plass støtt og stadig om at 122 ikke en gang kvalifiserer til opptak hos Mensa, og at for å måle IQ så trengs mer enn 40 minutter på internett🙈 Jeg er ganske sikker på at dere der ute med høy IQ ikke påpeker det til andre folk Anonymkode: 67ac3...d7f Min fikk 132 (med litt hjelp fra meg, men det har han tydeligvis "glemt"). Samme fyr skrudde gjennom veggen med for lang skrue i går, ETTER at jeg spurte han om han virkelig ville bruke så lange skruer... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette har vekket frem en eller annenusikkerhet i han. Eller hos deg. Det er du som tar det opp her, ikke ham. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BBB12345 Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hehe, litt tullete post men jeg trenger å rante litt! Jeg er sammen med en mann som for noen uker siden (husker ikke nøyaktig) tok en IQ test på hjemmesiden til Mensa. Han fikk en over gjennomsnittlig score, 122 om jeg husker riktig og nå klarer han f ikke holde kjeft om det. Dette har vekket frem en eller annenusikkerhet i han. Så nå skal han nok hevde seg. Jeg har høyere utdanning enn han og jeg tror dette pirker i egoet hans. Vil bare si at han er en veldig snill mann ellers. Men det er noe med disse IQ-testene som bringer frem et svært usjarmerende ego. Jeg setter han på plass støtt og stadig om at 122 ikke en gang kvalifiserer til opptak hos Mensa, og at for å måle IQ så trengs mer enn 40 minutter på internett🙈 Jeg er ganske sikker på at dere der ute med høy IQ ikke påpeker det til andre folk Anonymkode: 67ac3...d7f EQ er viktigere enn IQ.. han her mangler hvert fall det første… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Kyss han på kinnet og si at han er sååå smart La han glede seg over det. Han kommer nok videre i livet Jeg var helt lik. Og det er sikkert en liten usikkerhet, men so What? Han trengte kanskje en bekreftelse av en eller annen sort. Anonymkode: 685f0...146 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidhun Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har en god del høyere IQ enn din samboer, men det er ikke noe jeg går rundt og sier til folk i tide og utide. Tror faktisk aldri jeg nevnte scoren for mannen min engang. Jeg føler de testene uansett ikke viser alt. Jeg har lett for å se sammenheng mellom figurer, geometri, matte og ordtak, og scorer derfor høyt på slike tester. Men er nærmest idioterklært når det kommer til politikk fordi det interesserer meg null Nada.🙈 Og skulle gjerne hatt høyere EQ.. Jeg tror du kanskje gjør lurere i å la han leve litt på det en stund, han er nok stolt over at han scorte over gjennomsnitt. La han leve litt på den uten å rakke ned på han. Men blir han ufin om det, går det ann å si at "det er greit at du er stolt over resultatet ditt, men du kan finne en bedre måte å så det på enn å rakke ned på/gjøre narr av meg samtidig" Om du bare gir han den bekreftelsen han trenger nå, så vil jeg tro han roer seg med det etter en stund. Når du bare "setter han på plass", så fratar du han den bekreftelsen/rosen han så gjerne ønsker seg. Alle trenger litt ros innimellom😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden Tok han den gratis prøvetesten eller den man betaler for? For gratisversjonen stoler jeg virkelig ikke på. Jeg får 130 på den helt uten å forsøke, og det vet jeg at jeg ikke har. Anonymkode: b7e7e...d36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden Si til ham at du er SÅ lettet for at han ikke er like dum som han ser ut 😅 Anonymkode: b32c0...fd9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tok han den gratis prøvetesten eller den man betaler for? For gratisversjonen stoler jeg virkelig ikke på. Jeg får 130 på den helt uten å forsøke, og det vet jeg at jeg ikke har. Anonymkode: b7e7e...d36 Jeg scorte 133 på den gratis nettesten hos Mensa, men fikk langt lavere score (120) på den ordentlige testen (som man betaler for), så dette er min erfaring også. Anonymkode: 20d50...81e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hehe, litt tullete post men jeg trenger å rante litt! Jeg er sammen med en mann som for noen uker siden (husker ikke nøyaktig) tok en IQ test på hjemmesiden til Mensa. Han fikk en over gjennomsnittlig score, 122 om jeg husker riktig og nå klarer han f ikke holde kjeft om det. Dette har vekket frem en eller annenusikkerhet i han. Så nå skal han nok hevde seg. Jeg har høyere utdanning enn han og jeg tror dette pirker i egoet hans. Vil bare si at han er en veldig snill mann ellers. Men det er noe med disse IQ-testene som bringer frem et svært usjarmerende ego. Jeg setter han på plass støtt og stadig om at 122 ikke en gang kvalifiserer til opptak hos Mensa, og at for å måle IQ så trengs mer enn 40 minutter på internett🙈 Jeg er ganske sikker på at dere der ute med høy IQ ikke påpeker det til andre folk Anonymkode: 67ac3...d7f Denne testen ar svada. Jeg gjettet halvparten og fikk 96 😆 Anonymkode: 6c6fb...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinner Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det finnes 9 ulike typer for intelligens 😉 Anonymkode: 87c2e...ed6 Artig hvordan denne kommer hver gang IQ diskuteres. Jada folk er flinke til mye rart, men IQ er en spesifikk måling som forteller om det logiske potensialet til personen. Høy IQ henger sammen med problemløsning, depresjon, tilfredshet, humor, språkforståelse, banning, ensomhet og annet, alt etter hva den brukes til. Sammenlignet med biler er IQ motoren. 500 hestekrefter er fint, men hjelper ikke så mye hvis resten av bilen er skrudd sammen av engelske bilarbeidere på en mandag. 122 på en online test forteller nok om over snittet, men disse testene vil gjerne noe mer og er ofte ganske snille med resultatet. Jeg har prøvd et par ganger og er 10% smartere omtrent online sammenlignet med ordentlig testing. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #20 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har lav iq, mannen min har høyere og staver det iku. Anonymkode: 66d47...8d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå