AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Hva slags bukser passer til en dame midt i 30-åra som har stomi som ikke vil vise den for hvermannsen. Bærer den med skam.. må jeg innrømme… Tar i mot alle forslag som kommer, og skal jeg velge å vrake.. Tenker både til hverdag og jobb Anonymkode: d970d...e20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Ikke direkte på bukse, men det å gjøre den mindre synlig: jeg kom over en tiktok her om dagen hvor ei hadde sydd "vesker" til venninna si med stomi. Veskene omfavnet da stomiposen, noen ganger satt vesken fast i beltet på buksa, og andre ganger som en vanlig veskereim. Det så virkelig ut som om det var en veske og jeg hadde aldri gjettet det var en stomipose der. Kan det være et alternativ? Anonymkode: 835fd...121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke direkte på bukse, men det å gjøre den mindre synlig: jeg kom over en tiktok her om dagen hvor ei hadde sydd "vesker" til venninna si med stomi. Veskene omfavnet da stomiposen, noen ganger satt vesken fast i beltet på buksa, og andre ganger som en vanlig veskereim. Det så virkelig ut som om det var en veske og jeg hadde aldri gjettet det var en stomipose der. Kan det være et alternativ? Anonymkode: 835fd...121 Ts her: god ide:) skal ta den med meg videre tusen takk for tipset Anonymkode: d970d...e20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva slags bukser passer til en dame midt i 30-åra som har stomi som ikke vil vise den for hvermannsen. Bærer den med skam.. må jeg innrømme… Tar i mot alle forslag som kommer, og skal jeg velge å vrake.. Tenker både til hverdag og jobb Anonymkode: d970d...e20 Du må prøve deg frem, for å finne hva som passer i forhold til stomien din sin plassering. Forøvrig har jeg aldri møtt noen som kler seg slik at stomien vises utenpå klærne, den var faktisk ny. Anonymkode: 84c1f...74c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå