AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg er slank men var på ferie i sommer og fikk noen 3-4kiloer ekstra rundt magen og hoftene som jeg ønsker å bli kvitt. Jeg har jobbet hardt med dette siden aug 2024. Stort sett har jeg vært på intermittent fasting. Spiser lite. Ingen brus, juice eller te/kaffe. Smaker litt på søtsaker kun på lørdager. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke går ned fra 66kg tik 62 slik jeg var før. Jeg er 158 cm høy og er 37 år gammel. Kan noen komme med tips Anonymkode: 78716...c07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Fordi du får i deg så mye kalorier at du vedlikeholder vekten, ønsker du å gå ned må du få i deg mindre kalorier enn du forbrenner. Anonymkode: 49053...ea2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionas Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Ingen te eller kaffi? Du legger ikke på deg av det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fordi du får i deg så mye kalorier at du vedlikeholder vekten, ønsker du å gå ned må du få i deg mindre kalorier enn du forbrenner. Anonymkode: 49053...ea2 Ok så hvordan kan jeg telle hvor mange kalorier jeg får i meg? Anonymkode: 78716...c07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ok så hvordan kan jeg telle hvor mange kalorier jeg får i meg? Anonymkode: 78716...c07 Du sjekker næringsinnholet på hver eneste matvare du skal fortære, veier det konkrete av matvaren du skal spise/drikke, derav regner du næringsinnholdet på det konkrete du fortærte - så legger du sammen alt du har spist/drukket iløpet av en dag. Det finnes titalls tusen apper som du kan plotte inn matvaren og mengde som regner sammen for deg. Anonymkode: 079a7...b92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Du sjekker næringsinnholet på hver eneste matvare du skal fortære, veier det konkrete av matvaren du skal spise/drikke, derav regner du næringsinnholdet på det konkrete du fortærte - så legger du sammen alt du har spist/drukket iløpet av en dag. Det finnes titalls tusen apper som du kan plotte inn matvaren og mengde som regner sammen for deg. Anonymkode: 079a7...b92 Uff ok høres litt vanskelig ut. La oss si til middagen i dag har vi kyllinggryte med ris og salat. Har du eksempel på noen av appene? Anonymkode: 78716...c07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ProsciuttoCrudo Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Lifesum er en fin app å bruke til kaloritelling. Trenger ikke betale for den for å benytte deg av de viktigste funksjonene. Er brukervennlig - du skanner bare strekkoden på matvarene du bruker, og registrerer hvor mange gram du spiser av hver matvare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Uff ok høres litt vanskelig ut. La oss si til middagen i dag har vi kyllinggryte med ris og salat. Har du eksempel på noen av appene? Anonymkode: 78716...c07 Da må du veie alt av ingredienser, veie total mengde når gryta er ferdig, og så veie hva du forsyner deg med. Med mindre du bruker Toro feks, da skal det vel stå ca der, usikker på om det er med eller uten det man evt tilsetter (bruker sjelden poser). Anbefaler Lifesum. Anonymkode: 99a32...611 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Jeg er også under 160 «høy» og vi på denne høyden trenger faktisk veldig få kalorier for å vedlikeholde vekten, spesielt når vi begynner å nærme oss 40 og peri medapause. Jeg er 38 nå og kan ikke lenger spise som jeg kunne før. Periodisk fasting har blitt min løsning. Anonymkode: c0680...c18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er også under 160 «høy» og vi på denne høyden trenger faktisk veldig få kalorier for å vedlikeholde vekten, spesielt når vi begynner å nærme oss 40 og peri medapause. Jeg er 38 nå og kan ikke lenger spise som jeg kunne før. Periodisk fasting har blitt min løsning. Anonymkode: c0680...c18 Føler du deg ikke utmattet pga priodisk fasting? Anonymkode: 78716...c07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Føler du deg ikke utmattet pga priodisk fasting? Anonymkode: 78716...c07 Nei, ikke nå som jeg er vandt til det. Det var bare i starten. Anonymkode: c0680...c18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Uff ok høres litt vanskelig ut. La oss si til middagen i dag har vi kyllinggryte med ris og salat. Har du eksempel på noen av appene? Anonymkode: 78716...c07 Helt ærlig, så vanskelig er det ikke. Om du er aktivt interessert i å gjøre det, så gjør du det. Det at du ikke en gang prøver å søke litt på google når jeg skrev apper forteller meg at det ikke er så viktig for deg. Signerer uansett AB over C18... Lave mennesker trenger egentlig ganske få kalorier, så dette er valgene du har: - få i deg mindre kalorier Kan gjøres ved tiltak: fjerne kaloritette matvarer fasting - forbrenne mer, aktivitet med høy puls. Anonymkode: 079a7...b92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå