Gå til innhold

Tantebarn er rusmisbruker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Og vi er knust over hvor langt det har gått. Var der på helgebesøk og da ble jeg lurt for 1500 kr . Fant sammenrullede 200 lapper som mistenkes brukes til å ta stoff. Løy og kom ikke til avtale ting vi skulle , dro på fest . 
jeg overlever at jeg mistet pengene men syns det er helt grusomt hvordan denne personen er blitt . Hun har alltid vært et fantastisk og morsomt menneske som betyr mye for oss. 
burde jeg fortelle min bror dette eller hva gjør man i en sånn her situasjon.   Hun er 25 år , så hun er voksen 

Anonymkode: 9a1ba...5ed

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

De har nok opplevd det samme. De vet helt sikkert at hun holder på slik, og de har nok "mistet" en del penger selv. Jeg ville ringt/snakket med dem, og delt sorgen. For de er helt sikkert veldig knust de og. Så kommer det jo an på hvilke typer mennesker de er, om de prøver å holde en fasade eller ei, men jeg vil tro at det er godt å kunne snakke om det, og det er jo selvsagt grusomt for dem å se hvordan hun har utviklet seg. Jeg hadde satt pris på en slik samtale, enten jeg var klar over hvor ille det var, eller ei. Hun må jo søke hjelp. 

Dette kjenner jeg så alt for godt til, og det er grusomt å stå alene om det. 

Anonymkode: 6349a...4bb

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nokk absolutt slått på tråden, eneste måten å sove med god samvittighet vitende at man har sagt noe. Hvordan han tar imot beskjeden er en annen ting, men da har du ryggen klar og gjort noe for å skadebegrense. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...