AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Er 23 og alltid vært veldig tynn, men alltid brukt Eu38 og nå merker jeg at de begynner å stramme rundt livet og hoftene… får helt angst av å legge på meg, og Str 40 er jo L?😭😭😭 skjønner ikke, føler meg ikke noe feit, men er det vanlig for høye jenter eller? Anonymkode: a2706...36e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Du er hele 183 høy. Strl 40 eller large er jo naturlig at man må bruke da selv om man er slank. Anonymkode: e3a5d...c43 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Helt normalt når man er høy. Anonymkode: 5168d...5f7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Størrelse handler jo ikke bare om hvor "tykk" du er. Det handler om hvor "stor" du er i forhold til gjennomsnittet. Er du høy, må du gjerne bruke klær som har lengere armer, ben og lengde generelt, enn om du er lav. Og mange klær i str S og M er jo laget for de som er ca 170 høye, og ikke så lange i ben og armer. Jeg er ikke så høy. Kun 160. Og har lagt på meg en del senere år. Bruker nå mye L i klær. Må brette opp ermer på en del gensere. Men om jeg tar på meg M, som passet da jeg var tynnere, så går jo klærne på. Men fordi jeg er rundere, så blir de mye kortere på meg enn de var før. Altså, størrelse er en kombinasjon av lengde og bredde. Om du er høy og slank, så kan du bruke samme størrelse som lav og bred. Og du vil aldri kunne passe klær laget kun for de som er lave og slanke. Anonymkode: 0c566...6d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Har ikke brukt mindre enn str 40 siden ungdomsskolen jeg - alt under har vært for kort, både bukser og gensere 🤷🏽♀️ Nå etter to barn er jeg str 42 og kanskje også 44 i noen plagg, men jeg ser ikke meg selv som tjukk likevel og har BMI innenfor normal fremdeles. Like høy som deg. Anonymkode: a83d2...944 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Jeg er 164cm. Bruker str 40 i bukser og anses som slank. Du må jo være et fyrstikkmenneske? Anonymkode: daa8c...05a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden str 40 er vel øvre del av medium. Du er veldig høy så du ser nok slank ut, men ikke modellslank. Anonymkode: a199a...736 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Str 40 er medium Anonymkode: 44620...64d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Vi har jo forskjellige kroppsform. Etter at jeg tippet 180 (ca) - endte på 185, så har jeg aldri brukt under str 40. Selv om BMI har vært 18-19. Oftest må jeg opp i 42-44. 40 er ikke stort for deg. Anonymkode: c7048...23d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Jeg er også 183 Jeg er slank, men ikke fyrstikk, har timeglassfigur, BMI på 20. Hvilken størrelse klærne mine er varierer en del, det er irriterende at det er så stor forskjell. Men vanligvis er jeg mellom 38/40. 40 ofte bare for lengde på armer, bredde på skuldre, plass til puppene. Så ofte det i jakker. En genser jeg vil skal sitte stramt kan jeg bruke 38 i. Det kommer jo an på. Jeg tror nok det er ganske normalt, alt er jo litt større når man er høyere, fra klær til sko til hanskestørrelser liksom, det handler om proporsjoner. Ei venninne av meg er 160 men har ellers ganske lik figur som meg. Hun bruker XS og S. Jeg måtte vært helt fullstendig anorektisk (sånn genuint, hatt BMI langt ned på undervektig) for å bruke de størrelsene, for ikke å snakke om at t-skjorta hadde blitt en crop top og jakken en bolero. Anonymkode: 4e135...516 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden Jeg er 181. Jeg bruker str 44 nå. Da jeg var 20 kg tynnere brukte jeg str 40,og da var jeg veldig slank. Nesten for tynn Anonymkode: 50124...f35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er 23 og alltid vært veldig tynn, men alltid brukt Eu38 og nå merker jeg at de begynner å stramme rundt livet og hoftene… får helt angst av å legge på meg, og Str 40 er jo L?😭😭😭 skjønner ikke, føler meg ikke noe feit, men er det vanlig for høye jenter eller? Anonymkode: a2706...36e 40 er ikke L, men M, og du er jo veldig høy i tillegg, så 40 er absolutt ikke stort for deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden Jeg er 180 cm høy og i mitt klesskap finner du alt fra str S til XL, 36 til 42. Jeg kjøper klær etter hva som passe best, ikke etter hva lappen på plagget sier. Anonymkode: 243a7...43a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå