Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Er 7+3 (uke 😎 og var på ultralyd i dag. Embryoet måler nøyaktig 7+3 så det er bra (ivf). Hjerterytmen var på 122bmp og jeg syns det var så lavt.. Legen sa at det var helt fint og at jeg ikke skulle google men jeg klarte selvfølgelig ikke å la være.. :( Har noen erfaring med dette? 

Anonymkode: 7b471...8a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uke 8...* 

Skrevet

Om legen sier dette er fint, hadde jeg stolt på det fremfor Google ☺️💕

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde stolt på det. Min lege ville ikke gjøre noen undersøkelser før 8+0 fordi embryo er så bittelite. I tillegg kan du også være litt mindre enn 7+3 hvis det har tatt lang tid på eggløsning pluss fra el til feste

Anonymkode: a7bf6...c39

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Hadde stolt på det. Min lege ville ikke gjøre noen undersøkelser før 8+0 fordi embryo er så bittelite. I tillegg kan du også være litt mindre enn 7+3 hvis det har tatt lang tid på eggløsning pluss fra el til feste

Anonymkode: a7bf6...c39

Som jeg skrev er det ivf, jeg vet nøyaktig størrelse på embryoet ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Ikke størrelse, men antall dager det er 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på ultralyd i går. Skulle vært 7+3 da. Hadde lav hjertefrekvens og fostersekken lå litt langt. Husker ikke hjertefrekvensen, men den var under 100 mener jeg. Spontanaborterte noen timer senere.

Anonymkode: d6d12...62c

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg var på ultralyd i går. Skulle vært 7+3 da. Hadde lav hjertefrekvens og fostersekken lå litt langt. Husker ikke hjertefrekvensen, men den var under 100 mener jeg. Spontanaborterte noen timer senere.

Uff, så trist ❤️‍🩹 Varme tanker til deg ❤️ Var embryoet mindre enn det skulle eller var alt annet greit? 😭

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Uff, så trist ❤️‍🩹 Varme tanker til deg ❤️ Var embryoet mindre enn det skulle eller var alt annet greit? 😭

Takk ❤️ Fosteret ble målt til å være omtrent en uke kortere enn jeg skulle vært. Fortsatt hjerteslag, men lav frekvens. Hadde litt småblødning og ubehag i magen i går, og så har det tatt seg skikkelig opp med smerter og store blødninger i dag. 

Men dette er ikke for å skremme deg. Hjertefrekvensen til mitt embryo var mye lavere enn ditt. Her sa gynekologen også at det ikke så bra ut, så han trodde det var påbegynnende abort. Og det hadde han jo veldig rett i.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Takk ❤️ Fosteret ble målt til å være omtrent en uke kortere enn jeg skulle vært. Fortsatt hjerteslag, men lav frekvens. Hadde litt småblødning og ubehag i magen i går, og så har det tatt seg skikkelig opp med smerter og store blødninger i dag. 

Men dette er ikke for å skremme deg. Hjertefrekvensen til mitt embryo var mye lavere enn ditt. Her sa gynekologen også at det ikke så bra ut, så han trodde det var påbegynnende abort. Og det hadde han jo veldig rett i.

Uff, det er leit å høre 😔 Håper virkelig at det sitter for deg neste gang ❤️❤️❤️‍🩹 

Embryoet vårt målte nøyaktig på riktig dag, så jeg vet ikke om det "trumfer" at hjerteslagene var i nedre sjiktet. Vi har også hatt en runde med lav hcg stigning i starten så jeg syns det er rart at legene vi har vært hos er så positive. Men de tenker kanskje at så lenge embryoet vokser som det skal så er det det viktigste tegnet på at ting er ok..? Hcg ønsket de ikke å måle mer av. Mye man skal bekymre seg for.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...