Hjertevondt2021 Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden (endret) Jeg syntes det er så vondt når min kjæreste liker og hjerter andre damer. Single damer, ekser, osv. Meldinger gjør meg usikker. Snap også. Endret 5 timer siden av Hjertevondt2021 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Har du prøvd å jobbe med din usikkerhet? Det er trossalt du som må ta styringen på dine følelser, og om du blir så usikker, så kanskje du ikke burde ha kjæreste før du er trygg i deg selv. Anonymkode: 8ab08...4e0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Har du prøvd å jobbe med din usikkerhet? Det er trossalt du som må ta styringen på dine følelser, og om du blir så usikker, så kanskje du ikke burde ha kjæreste før du er trygg i deg selv. Anonymkode: 8ab08...4e0 Hva med å ta ansvar for forpliktelsene man går inn i? Nei, det er ikke normalt å sende hjerter til andre jenter når man har forpliktet seg i et forhold. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Jeg finnes ikke sjalu. Men verken jeg eller partner liker andre "Instababes" av respekt for hverandre og vårt forhold. Anonymkode: 66376...bc8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Vera skrev (2 timer siden): Hva med å ta ansvar for forpliktelsene man går inn i? Nei, det er ikke normalt å sende hjerter til andre jenter når man har forpliktet seg i et forhold. Trådstarter skriver "liker og hjerter andre damer". Det tilsier at kjæresten trykker like og heart på sosiale medier. Så uenig med deg. Skal man ikke få lov til å trykke like/heart? Anonymkode: 8ab08...4e0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Om mannen min hadde blitt gretten og irritert og bestemt at bare de han hadde ment var stygge kunne jeg like bildet eøøer videoen til så hadde det vært et gedigent rødt flagg. Eller at jeg bare kunne like bilder av par eller at jeg visste på forhånd at han var opptatt. Altså. Nei. En ting en sunn sjalusi men her går en over grensen for normalt sjalusi. Jeg liker det innholdet jeg liker på some, liker en noe betyr det at en trykker "❤️" det betyr ikke at en ønsker å ha sex med vedkommende. Og jeg hadde sett på det som ekstremt kontrollerende om han hadde reagert på det. Du skriver melding men en melding kan være veldig forskjellig. Kysse emodji og sexting eller helt normale meldinger? En må kunne få ha interaksjoner med andre mennesker selv når en er i et forhold. Anonymkode: 8a887...a6d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Trådstarter skriver "liker og hjerter andre damer". Det tilsier at kjæresten trykker like og heart på sosiale medier. Så uenig med deg. Skal man ikke få lov til å trykke like/heart? Anonymkode: 8ab08...4e0 Kommer an på. Ekser? Nei. Med mindre de har barn sammen, kanskje. Instababes og halvnakne damer? Nei. Venner og familie, ja selvfølgelig. Anonymkode: cdb06...fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå