Hjertevondt2021 Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg syntes det er så vondt når min kjæreste liker og hjerter andre damer. Single damer, ekser, osv. Meldinger gjør meg usikker. Snap også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Har du prøvd å jobbe med din usikkerhet? Det er trossalt du som må ta styringen på dine følelser, og om du blir så usikker, så kanskje du ikke burde ha kjæreste før du er trygg i deg selv. Anonymkode: 8ab08...4e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Har du prøvd å jobbe med din usikkerhet? Det er trossalt du som må ta styringen på dine følelser, og om du blir så usikker, så kanskje du ikke burde ha kjæreste før du er trygg i deg selv. Anonymkode: 8ab08...4e0 Hva med å ta ansvar for forpliktelsene man går inn i? Nei, det er ikke normalt å sende hjerter til andre jenter når man har forpliktet seg i et forhold. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Jeg finnes ikke sjalu. Men verken jeg eller partner liker andre "Instababes" av respekt for hverandre og vårt forhold. Anonymkode: 66376...bc8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå