AnonymBruker Skrevet 10. mars #1 Skrevet 10. mars Jeg har jobbet ett år etter master, i en jobb som er lite utfordrende og ikke levert høyere utdanning. Søke nå andre jobber. Har fått napp sted der arbeidsoppgavene virker interessante og forklart virker ok. Men de krever heller ikke høyere utdanning. Er det dumt av meg å takke ja? Jeg har søkt masse jobber som leker min kompetanse og utdanning, men kommer altid bare nesten i mål (har opplevd mange ganger at det står mellom meg og en til, med hundrevis av søkere og etter alle slags tester og intervjuer. Og så ender de med den andre). Råd? Anonymkode: e4e86...30a
AnonymBruker Skrevet 10. mars #2 Skrevet 10. mars Om du tror det kan gi deg nyttig erfaring eller du vil trives bedre så hvorfor ikke. Så kan jo du søke videre imens du har den jobben. Anonymkode: b11a5...4d8
AnonymBruker Skrevet 10. mars #3 Skrevet 10. mars Hvis du ikke får jobber som er relevante, så må du gjøre det beste ut av situasjonen din. Det er bedre å takke ja til en jobb du potensielt kan trives i, enn å bli sittende i en jobb du ikke trives i. Men har du fått noen konkrete tilbakemeldinger på hvorfor du ikke går videre i søknadsprosesser? Anonymkode: e6118...d7c
AnonymBruker Skrevet 10. mars #4 Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du ikke får jobber som er relevante, så må du gjøre det beste ut av situasjonen din. Det er bedre å takke ja til en jobb du potensielt kan trives i, enn å bli sittende i en jobb du ikke trives i. Men har du fått noen konkrete tilbakemeldinger på hvorfor du ikke går videre i søknadsprosesser? Anonymkode: e6118...d7c Det har for det meste vært at de velger en med mer erfaring. Anonymkode: e4e86...30a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå