AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Heisann! jeg har et spørsmål ang hva jeg burde gjøre her. Jeg var nylig hos tannlegen for og forhøre meg litt om usynlig tannregulering da mine tenner begynner og få slitasje pga feilstilling. Missforstå meg rett, jeg har ganske fine tenner, man ser det ikke, men ønsker og være ‘føre var’ da dette kan bli værre. ok, så kort fortalt, jeg går på skule og har aap. Så ‘lønna’ mi er IKKE stor. Totalen kommer på ca 50k. Hva hadde dere gjort i min situasjon? hadde dere spart i 1 år? For så gått tilbake? hadde dere starta prosessen nå og fått til andre betalingsmuligheter? jeg trenger litt for og imot. Anonymkode: acdf7...21e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Jeg hadde spart opp. Anonymkode: cff53...546 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden Spart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Men sa tannlegen noe om varighet? Jeg sjekket usynlig tannregulering selv, og fikk da beskjed om at jeg kunne rette opp tennene, men at jeg måtte sove med skinne resten av livet for at de ikke skulle flytte seg tilbake i feilstilling. Anonymkode: 2d0d8...32e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden Jeg hadde ikke gjort det, da jeg føler resultatet ikke er verdt det. Så enkelt. Men om jeg måtte ha valgt så hadde jeg spart opp. Anonymkode: 18f2c...ffc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden Ts Tusentakk for svar folkens! Anonymkode: acdf7...21e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men sa tannlegen noe om varighet? Jeg sjekket usynlig tannregulering selv, og fikk da beskjed om at jeg kunne rette opp tennene, men at jeg måtte sove med skinne resten av livet for at de ikke skulle flytte seg tilbake i feilstilling. Anonymkode: 2d0d8...32e Det gjelder alt av reguleringer. Sove med skinne, ha fastlimt bøyle, eller risikere at alt blir skjevt igjen, i varierende grad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå