AnonymBruker Skrevet 10. mars #21 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg foreslår Nell💕Nell er mest brukt i England, men funker like godt på norsk som Nelly. Anonymkode: 084d2...1e5 Tenker på neller når jeg ser nell. Ikke bra. Anonymkode: 86521...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #22 Del Skrevet 10. mars Hvis noen sier Nelli så tenker jeg det staves Nellie. Hvis de sier NellY så tenker jeg det staves Nelly. Anonymkode: 86521...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #23 Del Skrevet 10. mars Nelly er den vanlige skrivemåten, de andre må garantert forklares og rettes opp i støtt. Anonymkode: e21a5...ba2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. mars #24 Del Skrevet 10. mars Nelly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 11. mars #25 Del Skrevet 11. mars Nelly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå