AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg (eventuelt barna mine) har mistet en gjenstand. Den befinner seg med 90% sikkerhet inne i huset vårt, men jeg klarer ikke finne den. Den har vært borte i en måned og jeg har lett og lett. Noen som kan hjelpe? Anonymkode: 43a59...734 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Kanskje. Kan du si litt mer om gjenstanden, farge, form, størrelse? Eller helst hva det er for noe. Anonymkode: f5fe7...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Det er et hvitt etui i plast og syntetisk stoff ca 15×25 cm med svart glidelås. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Jeg er nybegynner på dette, men tenker at det ikke skader å prøve. Jeg får opp en kommode og en trapp. Har du en kommode i nærheten av en trapp? Det er ikke nødvendigvis hjemme hos dere. Anonymkode: f5fe7...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er nybegynner på dette, men tenker at det ikke skader å prøve. Jeg får opp en kommode og en trapp. Har du en kommode i nærheten av en trapp? Det er ikke nødvendigvis hjemme hos dere. Anonymkode: f5fe7...3aa Den kan ligge hos en slektnkng som har en kommode i nærheten av en trapp. Jeg skal de henne skjekke i dag. Tusen takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Står på gulvlista bak sofaen Anonymkode: 0b6c1...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg er nybegynner på dette, men tenker at det ikke skader å prøve. Jeg får opp en kommode og en trapp. Har du en kommode i nærheten av en trapp? Det er ikke nødvendigvis hjemme hos dere. Anonymkode: f5fe7...3aa AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Står på gulvlista bak sofaen Anonymkode: 0b6c1...54e Tusen takk for at dere forsøker, men nei og nei Anonymkode: 43a59...734 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå