AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg synes hunden min (kort glatt pels) lukter annerledes enn min søsters (lang pels). Hva er deres erfaringer med lukt fra forskjellige slags hunder? Anonymkode: 53c22...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden De kan nok ha litt ulik lukt. I tillegg er det noen hunder/raser som lukter mer "hund" enn andre, fordi de har mer fett i pelsen. F.eks retrievere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Forskjellig pelsstruktur kan ha forskjellig mengde fett i pelsen, som Tabris sier. Forskjellig type pels vil også ta til seg møkk forskjellig, som påvirker lukt. Anonymkode: da433...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Takk for svar. Jeg synes det er interessant. Jeg synes min egen hund lukter godt og synes bare det er hyggelig å f.eks. ligge tett med henne i senga. Mens andre snakker om at hunder lukter vondt. Det er nok pelsen som gjør forskjellen for meg. Godt å huske på hvis jeg skal ha kjøpe hund igjen en gang 😊 Anonymkode: 53c22...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå