AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Daten min ghoster meg før han plutselig tar kontakt og prater masse igjen. Ville dere avsluttet? Tenker han enten dater flere eller har mistet interessen. Anonymkode: 313a5...3f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Ja avslutt. Ikke vær noe han tar frem når han kjeder seg. Anonymkode: 4a681...4f1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Ville ikke avsluttet ville ghostet daten. Anonymkode: 307fc...c99 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Vi avslutter når den andre har verdier, vaner og væremåte som ikke passer sammen med hva vi ønsker oss og det ikke er noe vi klarer å leve fint med. Ett forhold i startgropa som er preget av mye usikkerhet eller irritasjon er som regel en indikasjon på at man ikke passer så bra sammen i det lange løp også. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Han har åpenbart ingen respekt eller omtanke for deg, fatter ikke at egoet ditt tillater dette 😅 Jeg hadde bare ghostet tilbake neste gang han skrev. Anonymkode: a2304...429 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Jeg tenker at årsaken er totalt irrelevant. Man kan date fler og fortsatt være høflig. Slik oppførsel står til stryk her. Over og ut. Anonymkode: 8cfed...27a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå