AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Daten min ghoster meg før han plutselig tar kontakt og prater masse igjen. Ville dere avsluttet? Tenker han enten dater flere eller har mistet interessen. Anonymkode: 313a5...3f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Ja avslutt. Ikke vær noe han tar frem når han kjeder seg. Anonymkode: 4a681...4f1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Ville ikke avsluttet ville ghostet daten. Anonymkode: 307fc...c99 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Vi avslutter når den andre har verdier, vaner og væremåte som ikke passer sammen med hva vi ønsker oss og det ikke er noe vi klarer å leve fint med. Ett forhold i startgropa som er preget av mye usikkerhet eller irritasjon er som regel en indikasjon på at man ikke passer så bra sammen i det lange løp også. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Han har åpenbart ingen respekt eller omtanke for deg, fatter ikke at egoet ditt tillater dette 😅 Jeg hadde bare ghostet tilbake neste gang han skrev. Anonymkode: a2304...429 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Jeg tenker at årsaken er totalt irrelevant. Man kan date fler og fortsatt være høflig. Slik oppførsel står til stryk her. Over og ut. Anonymkode: 8cfed...27a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå