Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Daten min ghoster meg før han plutselig tar kontakt og prater masse igjen. Ville dere avsluttet? Tenker han enten dater flere eller har mistet interessen. 

Anonymkode: 313a5...3f6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja avslutt. Ikke vær noe han tar frem når han kjeder seg. 

Anonymkode: 4a681...4f1

• Liker 2
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke avsluttet ville ghostet daten. 

Anonymkode: 307fc...c99

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Vi avslutter når den andre har verdier, vaner og væremåte som ikke passer sammen med hva vi ønsker oss og det ikke er noe vi klarer å leve fint med. 

Ett forhold i startgropa som er preget av mye usikkerhet eller irritasjon er som regel en indikasjon på at man ikke passer så bra sammen i det lange løp også. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Han har åpenbart ingen respekt eller omtanke for deg, fatter ikke at egoet ditt tillater dette 😅 Jeg hadde bare ghostet tilbake neste gang han skrev. 

Anonymkode: a2304...429

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at årsaken er totalt irrelevant. 

Man kan date fler og fortsatt være høflig. 

Slik oppførsel står til stryk her. Over og ut.

Anonymkode: 8cfed...27a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke synket til hans nivå og ghostet tilbake. Jeg hadde sendt han en avsluttende melding hvor jeg skriver at jeg synes det er uhøflig å ghoste noen. Man kan oppleve vonde ting i livet som gjør at man nå trekke seg tilbake. Men da bør voksen og si at nå trenger jeg litt tid for meg. Så hadde jeg sagt at det står så langt unna mine verdier og holdingene at du velger å kutte kontakten.Etter den meldingen så svarer du ikke på han mer, du ghoster ikke han da for du har allerede sagt at du vil ikke ha kontakt. 

Jeg datet en slik person og var dum og tok han imot hver gang han ghostet. 
Spikeren i kista ble da vi avtalte han skulle hjem til meg, jeg skulle ordne favorittmiddagen hans som var biff. Jeg handlet en ganske dyr biff og vin for jeg ville det skulle være perfekt. 
Vi avtalte han skulle komme til meg på en lørdag kl 17.30. Han dukket aldri opp, han skrev til meg hele dagen og hvor mye han gledet seg osv, så kl 17.30 ble det stille fra han. Jeg ble først lei meg, men så koste meg med biff, vin og en god film. For da tenkte jeg han der skal ikke få mer av min dyrebare tid her på jorden. Jeg skrev ikke noe mer til han, 1 uke senere sender han mld at han beklaget seg. Jeg skrev at det var utrolig dårlig gjort og dette er ikke en person jeg ønsker å satse på. Han fortsatte å sende meg mld og jeg blokkert han overalt. 

IKKE kast bort tiden på han, 

Anonymkode: 5867e...87c

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Daten min ghoster meg før han plutselig tar kontakt og prater masse igjen. Ville dere avsluttet? Tenker han enten dater flere eller har mistet interessen. 

1. Han dater flere og har deg på gress for og se hvor den nye dama bærer.

2. Gå videre, det er ikke vits i og plage seg selv. Du er verdt bedre.

Anonymkode: bbb39...01c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han oppfører seg sånn for å holde deg varm. Ikke stå på pinne for han, for egentlig vil han ikke ha deg. Han vil bare ha en nødløsning hvis han vil ha seg et knull, du er bare et par hull for han, ikke noe mer. Avslutt og gå videre. 

Anonymkode: 5ff7a...533

• Liker 1
Skrevet

Fortell han at du ikke er en reservebenk-dame og gå videre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blokker

Anonymkode: 8ece6...ed4

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.3.2025 den 7.37):

Om han har ghostet DEG èn gang, er sjansen liten for at han ikke kommer til å gjøre det igjen, eller droppe deg i fremtiden. Gjør deg selv en tjeneste og dropp ham.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Enkelt, send ham én melding hvor du sier du ikke gidder det spillet han holder på med, og at du derfor har innsett at dere er altfor forskjellige, og derfor avslutter du kontakten med ham her og nå, og at du forventer at han ikke forsøker å kontakte deg igjen på noen måte.

Og så blokkerer du ham før han rekker å svare deg!

Anonymkode: 700e2...75f

Skrevet

Avslutt, han prøver å holde deg varm.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er ghosting her? Seks timer eller seks dager eller et sted i mellom? Ikke alle er sånn at de svarer tvert på meldinger. Kanskje han er nervøs for å skrive eller si noe feil og må tenke gjennom ting først.

Anonymkode: 4f132...dcc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva er ghosting her? Seks timer eller seks dager eller et sted i mellom? Ikke alle er sånn at de svarer tvert på meldinger. Kanskje han er nervøs for å skrive eller si noe feil og må tenke gjennom ting først.

Anonymkode: 4f132...dcc

Dager 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...