AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Har de et lager av undertĂžy til sitt eget barn og sine barnebarn liggende i en skuff/skap? Slik at nĂ„r du eller din samboer drar hjem sĂ„ tar du undertĂžy fra skuffen hjemme? Samme med barna dine? Anonymkode: 80da4...1c4 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden De (mine foreldre) har nattĂžy til oss i en skuff. Det kan havne undertĂžy der, fra vask, t-skjorter osv. de bor et stykke unna, vi overnatter minst en natt nĂ„r vi er der, opp til en uke. Vi har tannbĂžrster ogsĂ„. Jeg kommer noen ganger alene pĂ„ mer spontane besĂžk (for Ă„ hjelpe til), da er det veldig praktisk. Anonymkode: bf513...572 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden HĂŠ? Eh... nei. Anonymkode: ea478...31b Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Nei đł Eneste de har hatt er vel tannbĂžrster til barna, samme hadde jeg hos mine besteforeldre (iallefall det ene paret). De har hatt litt leker, egne kopper/glass og smĂ„tteri, men ikke klĂŠr og undertĂžy. NĂ„ bor riktignok alle besteforeldrene maks 25 minutter unna i bil. Anonymkode: 57e29...130 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Arkana Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Nei, hverken mine eller hans foreldre har noe som helst av klĂŠr til oss eller barna liggende hos dem selv om vi bor langt unna og mĂ„ overnatte hver gang vi er der. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Nei đ barna mine har ett sett skifteklĂŠr hver hos min mor siden de er der ganske ofte da. SĂ„ vi skal slippe Ă„ ta med hver gang. Anonymkode: 0ce8e...a3e Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Nei. Men jeg har noen klĂŠr til bĂ„de meg og barna liggende hos mine foreldre. Vi er der relativt ofte og reiser mest med buss, unngĂ„r sĂ„ mye bagasje. Anonymkode: f5bd0...a5b 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden jeg har alle typer tĂžy hos svigers ja, sĂ„ slipper vi pakke sĂ„ mye med oss og kan dra over landegrensene med hĂ„ndbagasje pĂ„ fly.. Anonymkode: b14c7...8c9 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Her har de lagt igjen noe klĂŠr, bĂ„de undertĂžy, pysjer og litt annet. Praktisk for dem Ă„ ha litt liggende her. SĂ„ da har vi satt av en skuff til dem. Anonymkode: 57ed9...abd Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Nei absolutt ikke. Svigers har et klesskift til barna liggende i tilfelle uhell, men ellers ingen ting. Anonymkode: fcc5e...c97 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Nei. Men nĂ„ har ikke vi tilbragt sĂ„ mye tid med besteforeldre. Anonymkode: 3c9f7...dfc Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden Nei men de har bleier liggende til babyen vĂ„r. Anonymkode: 591b4...7c8 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Hos mine foreldre overnatter barna titt og ofte, der har barnebarna egne rom og kjellerstue. Der er det enkle skift, stĂžvler, regnklĂŠr, morgenkĂ„pe og slikt. Jeg har fortsatt pikerommet mitt og der har jeg litt forskjellig, bĂžker, klĂŠr, noen vinflasker, lader og slikt. Jeg/vi overnatter 6-10 netter i Ă„ret. Det er 10 minutt Ă„ kjĂžre til hans foreldre, de bor i rekkehus, aldri behov for Ă„ overnatte der og heller ikke sĂ„ god plass til Ă„ oppvevare ekstragreier. Slettes ikke behov heller. NĂ„r vi blir besteforeldre er det naturlig Ă„ ha div skift liggende, votter, luer, ull. Just in case. Anonymkode: b6e66...ebe Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden Mine (kvinne) foreldre hadde natttĂžy, undertĂžy, bleier og toalettsaker til barna hjemme da barna var smĂ„. Svigers hadde 100% hatt det om de hadde hatt plass.  nĂ„ er barna tenĂ„ringer, og de sover ikke sĂ„ mye hos besteforeldre. Mine foreldre har likevel et lager av nye tannbĂžrster i tilfelle vi skulle overnatte. To av barna bruker medisiner, derfor har de ogsĂ„ et brett hver med medisiner «just in case». Jeg synes det er bĂ„de praktisk og trygt. Anonymkode: 824e3...2e1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Del Skrevet 1 time siden Svigers har noe liggende siden de har de andre barnebarna pĂ„ besĂžk ukentlig. Siden vĂ„re unger er i omtrent samme alder sĂ„ kan vi lĂ„ne. Mine foreldre har til nĂžd noe min sĂžster har glemt igjen der. Men begge steder er sĂ„ langt unna at vi har med stor koffert og all mulig drit nĂ„r vi fĂžrst drar đ€ Anonymkode: cd194...981 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Del Skrevet 1 time siden Jeg har alltid hatt klĂŠr hjemme for foreldrene mine, og nĂ„ ser jeg at datteren min begynner Ă„ fĂ„ et lite lager ogsĂ„. Noe har mamma kjĂžpt, andre ting har blitt vasket og sĂ„ gjenglemt der. Da kan det like greit bare vĂŠre der! NĂ„r jeg er hos foreldrene mine, gĂ„r jeg som regel rundt i de samme koseklĂŠrne jeg har hatt liggende der siden jeg flyttet ut - en fleecebukse med julemotiv og en svĂŠr hettejakke jeg ikke aner hvem det er som eier.  Anonymkode: a7b60...6bb Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Del Skrevet 1 time siden De har omtrent alt av utstyr og klĂŠr/ sko til barnebarna. Ingenting til barn/ svigerbarn. Anonymkode: ac1de...d23 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ