GĂ„ til innhold

Har foreldrene dine/svigers dette?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har de et lager av undertÞy til sitt eget barn og sine barnebarn liggende i en skuff/skap? Slik at nÄr du eller din samboer drar hjem sÄ tar du undertÞy fra skuffen hjemme? Samme med barna dine? 

Anonymkode: 80da4...1c4

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

De (mine foreldre) har nattÞy til oss i en skuff. Det kan havne undertÞy der, fra vask, t-skjorter osv. de bor et stykke unna, vi overnatter minst en natt nÄr vi er der, opp til en uke. Vi har tannbÞrster ogsÄ. 
Jeg kommer noen ganger alene pÄ mer spontane besÞk (for Ä hjelpe til), da er det veldig praktisk. 

Anonymkode: bf513...572

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

AnonymBruker

HÊ? Eh... nei. 

Anonymkode: ea478...31b

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

AnonymBruker

Nei 😳

Eneste de har hatt er vel tannbÞrster til barna, samme hadde jeg hos mine besteforeldre (iallefall det ene paret). De har hatt litt leker, egne kopper/glass og smÄtteri, men ikke klÊr og undertÞy. NÄ bor riktignok alle besteforeldrene maks 25 minutter unna i bil. 

Anonymkode: 57e29...130

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Nei, hverken mine eller hans foreldre har noe som helst av klÊr til oss eller barna liggende hos dem selv om vi bor langt unna og mÄ overnatte hver gang vi er der.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

AnonymBruker

Nei 😅 barna mine har ett sett skifteklĂŠr hver hos min mor siden de er der ganske ofte da. SĂ„ vi skal slippe Ă„ ta med hver gang. 

Anonymkode: 0ce8e...a3e

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei.

Men jeg har noen klÊr til bÄde meg og barna liggende hos mine foreldre. Vi er der relativt ofte og reiser mest med buss, unngÄr sÄ mye bagasje.

Anonymkode: f5bd0...a5b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

AnonymBruker

jeg har alle typer tÞy hos svigers ja, sÄ slipper vi pakke sÄ mye med oss og kan dra over landegrensene med hÄndbagasje pÄ fly..

Anonymkode: b14c7...8c9

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

AnonymBruker

Her har de lagt igjen noe klÊr, bÄde undertÞy, pysjer og litt annet. 

Praktisk for dem Ă„ ha litt liggende her. SĂ„ da har vi satt av en skuff til dem.

Anonymkode: 57ed9...abd

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

AnonymBruker

Nei absolutt ikke.

Svigers har et klesskift til barna liggende i tilfelle uhell, men ellers ingen ting.

Anonymkode: fcc5e...c97

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

AnonymBruker

Nei. Men nÄ har ikke vi tilbragt sÄ mye tid med besteforeldre. 

Anonymkode: 3c9f7...dfc

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

AnonymBruker

Nei men de har bleier liggende til babyen vÄr.

Anonymkode: 591b4...7c8

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

AnonymBruker

Hos mine foreldre overnatter barna titt og ofte, der har barnebarna egne rom og kjellerstue. Der er det enkle skift, stÞvler, regnklÊr, morgenkÄpe og slikt. 

Jeg har fortsatt pikerommet mitt og der har jeg litt forskjellig, bĂžker, klĂŠr, noen vinflasker, lader og slikt. Jeg/vi overnatter 6-10 netter i Ă„ret.

Det er 10 minutt Ä kjÞre til hans foreldre, de bor i rekkehus, aldri behov for Ä overnatte der og heller ikke sÄ god plass til Ä oppvevare ekstragreier. Slettes ikke behov heller.

NĂ„r vi blir besteforeldre er det naturlig Ă„ ha div skift liggende, votter, luer, ull. Just in case.

Anonymkode: b6e66...ebe

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mine (kvinne) foreldre hadde natttÞy, undertÞy, bleier og toalettsaker til barna hjemme da barna var smÄ. Svigers hadde 100% hatt det om de hadde hatt plass. 

nÄ er barna tenÄringer, og de sover ikke sÄ mye hos besteforeldre. Mine foreldre har likevel et lager av nye tannbÞrster i tilfelle vi skulle overnatte. To av barna bruker medisiner, derfor har de ogsÄ et brett hver med medisiner «just in case». Jeg synes det er bÄde praktisk og trygt.

Anonymkode: 824e3...2e1

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

AnonymBruker

Svigers har noe liggende siden de har de andre barnebarna pÄ besÞk ukentlig. Siden vÄre unger er i omtrent samme alder sÄ kan vi lÄne. Mine foreldre har til nÞd noe min sÞster har glemt igjen der. 

Men begge steder er sĂ„ langt unna at vi har med stor koffert og all mulig drit nĂ„r vi fĂžrst drar đŸ€­

Anonymkode: cd194...981

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

AnonymBruker

Jeg har alltid hatt klÊr hjemme for foreldrene mine, og nÄ ser jeg at datteren min begynner Ä fÄ et lite lager ogsÄ. Noe har mamma kjÞpt, andre ting har blitt vasket og sÄ gjenglemt der. Da kan det like greit bare vÊre der! NÄr jeg er hos foreldrene mine, gÄr jeg som regel rundt i de samme koseklÊrne jeg har hatt liggende der siden jeg flyttet ut - en fleecebukse med julemotiv og en svÊr hettejakke jeg ikke aner hvem det er som eier.

Anonymkode: a7b60...6bb

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse
AnonymBruker

De har omtrent alt av utstyr og klÊr/ sko til barnebarna. Ingenting til barn/ svigerbarn. 

Anonymkode: ac1de...d23

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...