Gå til innhold

Har foreldrene dine/svigers dette?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har de et lager av undertøy til sitt eget barn og sine barnebarn liggende i en skuff/skap? Slik at når du eller din samboer drar hjem så tar du undertøy fra skuffen hjemme? Samme med barna dine? 

Anonymkode: 80da4...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

De (mine foreldre) har nattøy til oss i en skuff. Det kan havne undertøy der, fra vask, t-skjorter osv. de bor et stykke unna, vi overnatter minst en natt når vi er der, opp til en uke. Vi har tannbørster også. 
Jeg kommer noen ganger alene på mer spontane besøk (for å hjelpe til), da er det veldig praktisk. 

Anonymkode: bf513...572

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei 😳

Eneste de har hatt er vel tannbørster til barna, samme hadde jeg hos mine besteforeldre (iallefall det ene paret). De har hatt litt leker, egne kopper/glass og småtteri, men ikke klær og undertøy. Nå bor riktignok alle besteforeldrene maks 25 minutter unna i bil. 

Anonymkode: 57e29...130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hverken mine eller hans foreldre har noe som helst av klær til oss eller barna liggende hos dem selv om vi bor langt unna og må overnatte hver gang vi er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei 😅 barna mine har ett sett skifteklær hver hos min mor siden de er der ganske ofte da. Så vi skal slippe å ta med hver gang. 

Anonymkode: 0ce8e...a3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei.

Men jeg har noen klær til både meg og barna liggende hos mine foreldre. Vi er der relativt ofte og reiser mest med buss, unngår så mye bagasje.

Anonymkode: f5bd0...a5b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

jeg har alle typer tøy hos svigers ja, så slipper vi pakke så mye med oss og kan dra over landegrensene med håndbagasje på fly..

Anonymkode: b14c7...8c9

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her har de lagt igjen noe klær, både undertøy, pysjer og litt annet. 

Praktisk for dem å ha litt liggende her. Så da har vi satt av en skuff til dem.

Anonymkode: 57ed9...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei absolutt ikke.

Svigers har et klesskift til barna liggende i tilfelle uhell, men ellers ingen ting.

Anonymkode: fcc5e...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Men nå har ikke vi tilbragt så mye tid med besteforeldre. 

Anonymkode: 3c9f7...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei men de har bleier liggende til babyen vår.

Anonymkode: 591b4...7c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hos mine foreldre overnatter barna titt og ofte, der har barnebarna egne rom og kjellerstue. Der er det enkle skift, støvler, regnklær, morgenkåpe og slikt. 

Jeg har fortsatt pikerommet mitt og der har jeg litt forskjellig, bøker, klær, noen vinflasker, lader og slikt. Jeg/vi overnatter 6-10 netter i året.

Det er 10 minutt å kjøre til hans foreldre, de bor i rekkehus, aldri behov for å overnatte der og heller ikke så god plass til å oppvevare ekstragreier. Slettes ikke behov heller.

Når vi blir besteforeldre er det naturlig å ha div skift liggende, votter, luer, ull. Just in case.

Anonymkode: b6e66...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mine (kvinne) foreldre hadde natttøy, undertøy, bleier og toalettsaker til barna hjemme da barna var små. Svigers hadde 100% hatt det om de hadde hatt plass. 

nå er barna tenåringer, og de sover ikke så mye hos besteforeldre. Mine foreldre har likevel et lager av nye tannbørster i tilfelle vi skulle overnatte. To av barna bruker medisiner, derfor har de også et brett hver med medisiner «just in case». Jeg synes det er både praktisk og trygt.

Anonymkode: 824e3...2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Svigers har noe liggende siden de har de andre barnebarna på besøk ukentlig. Siden våre unger er i omtrent samme alder så kan vi låne. Mine foreldre har til nød noe min søster har glemt igjen der. 

Men begge steder er så langt unna at vi har med stor koffert og all mulig drit når vi først drar 🤭

Anonymkode: cd194...981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har alltid hatt klær hjemme for foreldrene mine, og nå ser jeg at datteren min begynner å få et lite lager også. Noe har mamma kjøpt, andre ting har blitt vasket og så gjenglemt der. Da kan det like greit bare være der! Når jeg er hos foreldrene mine, går jeg som regel rundt i de samme koseklærne jeg har hatt liggende der siden jeg flyttet ut - en fleecebukse med julemotiv og en svær hettejakke jeg ikke aner hvem det er som eier.

Anonymkode: a7b60...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

De har omtrent alt av utstyr og klær/ sko til barnebarna. Ingenting til barn/ svigerbarn. 

Anonymkode: ac1de...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...