Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

Blir så usikker og frustrert. Er i ett forhold som har vart ett års tid, og vi er +-50. 

Vi har i en periode nå kranglet endel om hennes kontakt med exen sin som jeg syns har vært altfor ofte og om urelevante ting i forhold til deres felles barn. Blandt annet har jeg sett at de chatter endel på Insta. Har spurt flere ganger om hva dette er for noe, uten å få noen veldige gode svar. Hun har også sagt at hun ikke hadde likt at jeg chattet så mye med mine exer.

I går spurte jeg , ganske motvillig må jeg si fordi jeg ikke liker det, om å få se hva de sender til hverandre. Da sier hun at hun har slettet alt. 
Det gjorde meg veldig lei meg og enda mer usikker på hva dette er.

Hvorfor slette meldinger hvis alt er helt ok og ufarlig?

Anonymkode: f8d53...c7f

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi hun er lei maset ditt.

Anonymkode: 39bf8...ae1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jwg opplevde det samme, der fant jeg ut - tre år senere - at de hadde ligget sammen og hatt mye kaos seg i mellom. Meldinger ble slettet konsekvent hver gang de chattet. Vedkommende begybte også å slette andre chatter "for å rydde!"  

Æsj. Jeg stoler ikke lenger på slikt, men håper jo det er noe annet hos deg, men føles som et stort rødt flagg 

Anonymkode: 9318a...e80

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Man gjør ikke det. Man sletter fordi man har noe å skjule

Anonymkode: 671e1...0e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir så usikker. Vi skal liksom ta forholdet litt lengre nå, med litt felles investeringer og sånn. 

Ble skikkelig lei meg 

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

når man har barn sammen er det naturlig, og veldig viktig, å ha en god tone og ting å snakke om ut over snakk om barnet.

det gjør jeg og eksen også. heldigvis sier ikke kjæresten min noe på det, selv om han nok kan tenke sitt når jeg sitter og humrer når jeg skriver med eksen (og jeg skjuler det aldri). men det er INGENTING mellom oss.

det er litt annerledes å snakke masse med en hvilken som helst eks.

jeg ville trodd at hun har slettet samtalen fordi hun tenker at du vil snoke, og ikke vil ha privatlivet sitt krenket.

Anonymkode: de729...db6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei, 

Blir så usikker og frustrert. Er i ett forhold som har vart ett års tid, og vi er +-50. 

Vi har i en periode nå kranglet endel om hennes kontakt med exen sin som jeg syns har vært altfor ofte og om urelevante ting i forhold til deres felles barn. Blandt annet har jeg sett at de chatter endel på Insta. Har spurt flere ganger om hva dette er for noe, uten å få noen veldige gode svar. Hun har også sagt at hun ikke hadde likt at jeg chattet så mye med mine exer.

I går spurte jeg , ganske motvillig må jeg si fordi jeg ikke liker det, om å få se hva de sender til hverandre. Da sier hun at hun har slettet alt. 

Meldingene er ikke innafor, så derfor sletta hun de. Samme gjorde mannen min da jeg fant ut at han hadde vært utro og de dreiv på bak ryggen min. Jeg krevde p få se meldingen, men han forta seg å slette de og påstod i tillegg at han ikke huska hva som stod der 10 sek etter de var sletta.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

eg ville trodd at hun har slettet samtalen fordi hun tenker at du vil snoke, og ikke vil ha privatlivet sitt krenket.

Hvem i helsika opererer sånn overfor en partner man elsker og respekterer? Det er jo giftig atferd. Hvis din partner er i tvil, noe som er forståelig med uforholdsmessig mye chatting, så får du fanken strekke deg for å trygge, feks med å vise mld. Du går da ikke til motangrep når partneren din er utrygg? 

Anonymkode: 52efb...af6

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Videre. Dette lukter dessverre for mye. Aldri om jeg hadde slått meg til ro med noe slikt. Finnes ingen logiske grunner til å slette mld om hverdagslige ting. Og i verste fall så får han gi en meget god og troverdig forklaring.

Jeg har levd med en partner som chattet mye med andre menn på snap. Tvilsomme typer. Ble aldri avdekket noe ordentlig snusk, men ikke faen om jeg skal bruke én kalori mer i mitt liv på å leve med en slik tvil. Det var så slitsomt. 

Anonymkode: 52efb...af6

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med henne om at du er sjalu. Og om det er nødvendig, slå sv en prat mrd exen hennes. Dere er voksne mennesker 😊

Anonymkode: 2eed1...479

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hun stoler ikke på deg, og du stoler ikke på henne, altså. 
Lurer du på hva konklusjonen må bli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...