AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Vi har to barn som er født på samme dato, med to års mellomrom. Vi har alltid invitert til familiebursdag den nærmeste helgen til den datoen. Nå blir de 6 og 8 og familiebursdag er noe de gleder seg veldig til. Kusinen deres skal ha konfirmasjon to helger etter familiebursdagen, og nå har svigerinnen min klikket fordi vi «kupper» konfirmasjonen. Det er ikke sånn at folk ikke kommer i konfirmasjonen fordi de kommer til oss, men hun mener konfirmasjonen ikke blir like stas når det er familiebursdag så nært. Skal vi avlyse familiebursdagen? Anonymkode: c8c18...cb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Konfirmasjonen er to helger etter? Kjør på med bursdag! Svigerinnen din er rar. Anonymkode: 6f3f9...351 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden To helger etter??? Klarer ikke se problemet 🤷♀️ Anonymkode: 4311f...0e2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Konfirmasjonen er to helger etter? I så fal er svigerinnen din spesiell, og ute på jordet. En konfirmasjon bør ikke mindre stas på grunn av en barnebursdag topp helger før. Men om hun skal fortsette å prøve å tvinge dere til å avlyse bursdag, gjør hun konfirmasjonen til mindre høytidelig fordi hun oppfører seg dårlig. Anonymkode: 8b4c1...8ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden Jeg ville hatt bursdagsfeiring som planlagt. En konfirmasjon er jo uansett mye mer høytidelig og viktigere enn en bursdag så det kommer aldri til å skje at bursdagen ødelegger. Om noe er det omvendt. Som en som bor langt unna alt av familie hadde jeg droppet bursdagen og prioritert konfirmasjonen fordi jeg ikke hadde ønsket å bruke tid og penger på å reise bort to ganger så nær hverandre. Hun har absolutt ingenting å frykte, det er jo dine bursdagsbarn som evt må ta støyten. Anonymkode: 664b2...fc4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden Kusinen din er rar Selvfølgelig kan dere ha familieselskap for å feire bursdag 2 uker før!! Anonymkode: 392ea...b07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden Vi feiret min mors sekstiårsdag dagen før min eldste sin konfirmasjon. Mye pga det praktiske om at vi da var samlet på et sted (vi bodde den gang i Nord, midt og på Østlandet), ingen reagerte på det 🤷♀️ min mor fikk oppmerksomhet ene dagen, konfirmanten den andre 🤷♀️ Anonymkode: 6652f...40d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden Konfirmasjon er ikke spesielt stas uansett, det er kun mor og mottaker av pengene som synes det. Så 2 uker før er god margin, du kunne til og med hatt bursdagen dagen før. Guttene er født når de er født. Anonymkode: 98baa...910 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden Nei ærlig talt, det er ikke greit av din svigerinne og be deg om å ikke holde bursdag to uker før konfirmasjon. Snakk om å bo i sin egen navle... Anonymkode: 5f65f...7e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden De eneste som orker å reise til en barnebursdag må vel være i veldig nær familie. Dine tanter og onkler kommer vel neppe i bursdag? Ser ikke problemet her i det hele tatt. Det kommer vel flere til konfirmasjon? Anonymkode: cf6ab...8a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden Selvsagt er det greit å ha familiebursdag for 6- og 8-åringen! Herregud, for en krevende svigerinne du har! Hvor lang "karantenetid" mener hun det burde være før kusinens o-så-hellige-og-høytidelige konfirmasjon, da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Konfirmasjon er ikke spesielt stas uansett, det er kun mor og mottaker av pengene som synes det. Så 2 uker før er god margin, du kunne til og med hatt bursdagen dagen før. Guttene er født når de er født. Anonymkode: 98baa...910 Kynisk much? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Haha.. det var noe av det særeste jeg har hørt!! Hadde det vært den samme helgen kunne jeg forstått at hun hadde reagert (selv hadde jeg ikke brydd meg en smule om det heller), men TO uker før?! Her er svigerinne helt på bærtur, og har tydeligvis havnet i en eller annen navlebeskruende boble av planlegging😂 Anonymkode: f974a...6ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå