AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Hei, er ny på strikking og får ikke beskrivelsen av fellinger til å stemme helt. jeg kommer kun frem til 4 fellinger per omg, men i oppskriften står det 8… hva er det jeg misforstår her? Sitter igjen med altfor mange masker… Anonymkode: afea6...539 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Du har 4 mm og det felles på hver side ganske tett inntil hver mm = 8 fellinger Anonymkode: 4cf30...ffc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Lagde en tegning så det er lettere å se hva jeg mener. De rosa strekene er da maskemarkører, de blå er ca hvor du skal felle Anonymkode: 4cf30...ffc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Lagde en tegning så det er lettere å se hva jeg mener. De rosa strekene er da maskemarkører, de blå er ca hvor du skal felle Anonymkode: 4cf30...ffc Men hvor står det at jeg skal felle på hver side av markøren? Og hvordan skal jeg felle? Når det er 3 m igjen før markør skal 1 m løftes løst av før den løftes over masken jeg strikker etterpå. Er det slik? Eller skal det strikkes 2 r sammen etter markøren? Klarer ikke helt å se at dette står i oppskriften? Limte beskrivelsen inn i chatgpt og der sto det og 4 fellinger.. Anonymkode: afea6...539 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Men hvor står det at jeg skal felle på hver side av markøren? Og hvordan skal jeg felle? Når det er 3 m igjen før markør skal 1 m løftes løst av før den løftes over masken jeg strikker etterpå. Er det slik? Eller skal det strikkes 2 r sammen etter markøren? Klarer ikke helt å se at dette står i oppskriften? Limte beskrivelsen inn i chatgpt og der sto det og 4 fellinger.. Anonymkode: afea6...539 Det står i teksten du har lagt ved i første innlegget ditt 😊 du skal gjenta det som står mellom de to ** på pinne 1 der. Dvs at når du er på slutten der og har flyttet maskemarkøren så starter du igjen på nytt og strikker 1 rett, for så å strikke å strikke 2 rett sammen for så å strikke rett til 3 masker før neste markør. Anonymkode: 4e6ad...409 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå