AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden Jeg har en mannlig nabo i 40 årene som jeg er utrolig betatt av. Han er kjekk, hyggelig og trent. Men vi tildeldig her og der, og da kan vi snakke sammen litt og le etc. Jeg har veldig god kjemi med han, men det blir liksom aldri helt naturlig å skulle be han på kaffe, eller be om å bli venn med han på facebook etc. (Vet han er singel btw). Noen som har råd? Anonymkode: d01df...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Hopp i det og be ham ut. Jeg tok selv initiativet ovenfor min mann. Verste som kan skje er et neitakk, og at du enklere går videre. Anonymkode: e0f40...934 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hopp i det og be ham ut. Jeg tok selv initiativet ovenfor min mann. Verste som kan skje er et neitakk, og at du enklere går videre. Anonymkode: e0f40...934 Dette + vær litt "flørtete" i blikk og smil, du merker vel om det er noe kjemi. Lykke til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Kjekk, hyggelig, trent, osv. - sikker på at han ikke har dame? Ville først sondert litt der, og så heller spørre om han kan tenke seg å stikke nedom (nærmeste kafe) og ta en kaffe sammen? Si at du har tenkt deg dit, og synes det er så hyggelig å prate med ham at det ville vært fint om han hadde lyst til å bli med. Anonymkode: deaa9...d04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden Nå så jeg at han er single... Jaja, da vet du jo det. Da får du bare hoppe i det, og spørre ham. Anonymkode: deaa9...d04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Dette kommer til å bli så pinlig hvis mannen ikke er interessert og dere er naboer. Har du tenkt på hvordan du vil forholde deg til det? Anonymkode: f7cfb...967 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Hold deg unna naboer… Anonymkode: ee1c0...5d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette kommer til å bli så pinlig hvis mannen ikke er interessert og dere er naboer. Har du tenkt på hvordan du vil forholde deg til det? Anonymkode: f7cfb...967 Om man aldri skal våge noe fordi det kan bli litt pinlig kan man egentlig bare sette seg ned. Hvor pinlig kan det bli å ta et initiativ han mest sannsynlig uansett tar som et kompliment? Altså noen klarer jo å lage seg store problemer av minste ting, men har man noenlunde ok selvfølelse bør man kunne takle et avslag, og gå videre som normalt. Anonymkode: e0f40...934 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå