AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Vi har kjøpt en skikkelig mandagsbil (helt ny) som ganske raskt utviklet flere feil i sikkerhetssystemene og derfor ble livsfarlig å kjøre. Bilen ble hentet av kranbil og endte nesten tre måneder på verksted. Da vi fikk den tilbake hadde de byttet en del som berørte deler av feilen, men ikke gjort noe med de andre feilene. Videre hadde de testkjørt bilen og ikke klart å få den til å gjenta feilene, så da ble bilen friskmeldt. Spol noen uker frem i tid, og samme feil oppstår igjen. I hvert fall deler av feilen. Bilen er ikke trygg å kjøre og blir nok en gang hentet med bilberger for reparasjon. I følge den nye kjøpsloven får verkstedet kun en mulighet til å rette en feil, hvis de ikke lykkes med dette kan kunden kreve kjøpet hevet. Jeg mener at vi nå har kommet dit, og jeg ønsker å heve kjøpet. Butikken nekter, så dette blir advokatmat. Jeg trenger derfor en dyktig advokat som kan jobben sin godt. Så hvis noen har noen gode tips, så tar jeg de imot med takk. Anonymkode: f8fc4...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå