AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Er det slik at menn varer lenger med veldig mye glidemiddel? For da blir det mindre friksjon? Anonymkode: 3e337...e08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Når vi bruker olje så gjør det ikke at min mann kan drive på lenger hvert fall. Anonymkode: aae73...25b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Pul oftere. Anonymkode: 28aac...d40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Nei ikke her, men han har full kontroll på sin utløsning. Når jeg er fornøyd kommer han med en gang. Anonymkode: 29af3...8ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det slik at menn varer lenger med veldig mye glidemiddel? For da blir det mindre friksjon? Anonymkode: 3e337...e08 Nei, ikke nødvendigvis.. Jeg blir mere utholdende av tilstrekkelig opphissende forspill, så "oppvarming" er ikke bare for kvinner.. Kvinner som er helt stille, og ikke lager lyder gjør meg skeptisk. Bekymringsvernet slår inn, og jeg kan miste ereksjonen. Kvinner med økende pusting.. aktiv med hendene.. kysser under samleiet.. gir meg noen gloser godord.. Da har jeg ikke en nubbsjanse å holde igjen😵🤭 Glidemiddel er jo bare sexy, enten man trenger det eller ikke.. Men det er også sjelden jeg møtt noen kvinne, som har føltes for trang. Så tross alt at jeg har en oversize kubbe over normalen, så blir glidemiddel sjeldent brukt. Jeg bruker mere oljer til å smøre inn kroppen med.. det er jo et utvendig glidemiddel, som gir et sexy inntrykk.. som også passer utmerket i "Vugge-sex", "Grind the corn" og "Lapdance" osv.. Så nei.. utholdenheten min er mest påvirket av velbehagslyder fra kvinnen.. da vet jeg at det glir godt🥰 Altså.. med et langt forspill gjør meg mere utholdende.. da kan jeg komme flere ganger👍 Endret 8 timer siden av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Bamseklemmer skrev (7 timer siden): Nei, ikke nødvendigvis.. Jeg blir mere utholdende av tilstrekkelig opphissende forspill, så "oppvarming" er ikke bare for kvinner.. Kvinner som er helt stille, og ikke lager lyder gjør meg skeptisk. Bekymringsvernet slår inn, og jeg kan miste ereksjonen. Kvinner med økende pusting.. aktiv med hendene.. kysser under samleiet.. gir meg noen gloser godord.. Da har jeg ikke en nubbsjanse å holde igjen😵🤭 Glidemiddel er jo bare sexy, enten man trenger det eller ikke.. Men det er også sjelden jeg møtt noen kvinne, som har føltes for trang. Så tross alt at jeg har en oversize kubbe over normalen, så blir glidemiddel sjeldent brukt. Jeg bruker mere oljer til å smøre inn kroppen med.. det er jo et utvendig glidemiddel, som gir et sexy inntrykk.. som også passer utmerket i "Vugge-sex", "Grind the corn" og "Lapdance" osv.. Så nei.. utholdenheten min er mest påvirket av velbehagslyder fra kvinnen.. da vet jeg at det glir godt🥰 Altså.. med et langt forspill gjør meg mere utholdende.. da kan jeg komme flere ganger👍 Fint om du kan komme med en tilbakemelding uten å skrive en hel usexy roman. Hilsen kvinne som ikke trives her når det tas over av menn med enormt eksponeringsbehov som skal overskygge alt og alle. Anonymkode: e0c2d...e20 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 minutter siden #7 Del Skrevet 20 minutter siden Nå er det noen år siden jeg kjøpte/brukte kondomer, men mener at det fantes en variant med et slags glidemiddel inne i kondomet som gjorde at man ble på en måte "bedøvet" og man holdt ut lenger. Vet ikke om det finnes lenger, har ikke sjekket heller. Anonymkode: 771e3...821 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå