AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:24 #1 Del Skrevet søndag kl 22:24 At han var forelsket og hadde funnet seg kjæreste. Er det vanlig? Vi har voksne barn, ikke bodd sammen på 17 år, bor ikke i samme by, har liten kontakt siden barna har flyttet, så skjønner ikke hvorfor jeg skulle få vite det først... Han har hatt noen fling før, der jeg har fått vite det lenge lenge etterpå Anonymkode: c4da7...edd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nytt liv? Skrevet søndag kl 22:29 #2 Del Skrevet søndag kl 22:29 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): At han var forelsket og hadde funnet seg kjæreste. Er det vanlig? Vi har voksne barn, ikke bodd sammen på 17 år, bor ikke i samme by, har liten kontakt siden barna har flyttet, så skjønner ikke hvorfor jeg skulle få vite det først... Han har hatt noen fling før, der jeg har fått vite det lenge lenge etterpå Anonymkode: c4da7...edd Neijj, det er ikke vanlig å gjøre. Men for han var det kanskje viktig å fortelle deg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:30 #3 Del Skrevet søndag kl 22:30 Tja, er det så rart? Dere har barn, han ville informere selv Anonymkode: 332bf...74c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:42 #4 Del Skrevet i går, 00:42 Dere har barn sammen, ja det kan være normalt. Anonymkode: b6ada...998 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:54 #5 Del Skrevet i går, 00:54 Han vil ikke ha drama. Forteller det selv så andre ikke skal stresse deg med det. Anonymkode: f2469...3da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #6 Del Skrevet 20 timer siden Den nye dama ba han gjøre det. Det var viktig for henne. Så da gjorde han det. Enkelt og greit. Anonymkode: f451c...01f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #7 Del Skrevet 19 timer siden Han ville vel være litt ryddig, da, dere har jo barn sammen. Jeg hadde satt veldig pris på om eksen fortalte meg det hvis han fikk seg kjæreste, nettopp fordi det påvirker vårt (voksne) barn. Anonymkode: 0bf66...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Del Skrevet 11 timer siden Barna de har er voksne…. Anonymkode: 34df1...e70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden Synes ikke det er noe rart at han gjorde det. Anonymkode: 771bc...3a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Del Skrevet 11 timer siden Merkelig, så lenge barna er voksne.... Anonymkode: dea1f...38f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #11 Del Skrevet 11 timer siden Så ryddig gjort. Jeg tipper også at det er den nye kjæresten som har hatt et stort ønske om at det skulle bli gjort slik. Det finnes jo veldig mange menn som ikke ønsker å fortelle eksen om ny partner, og det er ekstremt ødeleggene for det nye forholdet. Kanskje har hun vært borti slikt tidligere, og dermed viktig for henne å bli forsikret tidlig? Anonymkode: a7c41...71b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (På 9.3.2025 den 23.24): At han var forelsket og hadde funnet seg kjæreste. Er det vanlig? Vi har voksne barn, ikke bodd sammen på 17 år, bor ikke i samme by, har liten kontakt siden barna har flyttet, så skjønner ikke hvorfor jeg skulle få vite det først... Han har hatt noen fling før, der jeg har fått vite det lenge lenge etterpå Anonymkode: c4da7...edd Ikke vanlig kanskje, men om det er første seriøse forhold etter deg så tenkte han vel det var greit å la de få vite, siden dere har barn sammen og de får vite det? Anonymkode: fbfde...5e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå