AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:24 #1 Del Skrevet søndag kl 22:24 At han var forelsket og hadde funnet seg kjæreste. Er det vanlig? Vi har voksne barn, ikke bodd sammen på 17 år, bor ikke i samme by, har liten kontakt siden barna har flyttet, så skjønner ikke hvorfor jeg skulle få vite det først... Han har hatt noen fling før, der jeg har fått vite det lenge lenge etterpå Anonymkode: c4da7...edd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nytt liv? Skrevet søndag kl 22:29 #2 Del Skrevet søndag kl 22:29 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): At han var forelsket og hadde funnet seg kjæreste. Er det vanlig? Vi har voksne barn, ikke bodd sammen på 17 år, bor ikke i samme by, har liten kontakt siden barna har flyttet, så skjønner ikke hvorfor jeg skulle få vite det først... Han har hatt noen fling før, der jeg har fått vite det lenge lenge etterpå Anonymkode: c4da7...edd Neijj, det er ikke vanlig å gjøre. Men for han var det kanskje viktig å fortelle deg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:30 #3 Del Skrevet søndag kl 22:30 Tja, er det så rart? Dere har barn, han ville informere selv Anonymkode: 332bf...74c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden Dere har barn sammen, ja det kan være normalt. Anonymkode: b6ada...998 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Del Skrevet 16 timer siden Han vil ikke ha drama. Forteller det selv så andre ikke skal stresse deg med det. Anonymkode: f2469...3da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Den nye dama ba han gjøre det. Det var viktig for henne. Så da gjorde han det. Enkelt og greit. Anonymkode: f451c...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Han ville vel være litt ryddig, da, dere har jo barn sammen. Jeg hadde satt veldig pris på om eksen fortalte meg det hvis han fikk seg kjæreste, nettopp fordi det påvirker vårt (voksne) barn. Anonymkode: 0bf66...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå