AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Dette er ett seriøst spørsmål. Jeg har i mange år slitt med spising, og derfor har jeg ikke gått ofte på do. Det har vært 1-2 ganger i uka. Ofte veldig forstoppet. De siste månedene har jeg fått ett mer normalt forhold til mat. Jeg synes jeg er så ofte på do!😅1-3 ganger om dagen. Nesten slitsomt 😅 Nesten så jeg lurer på om tarmene er overaktive. Anonymkode: 9b474...a7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Går en gang om morningen etter kaffe. Den er mer regelmessig enn menstruasjon og har hatt det slik i alle år. Anonymkode: 60682...575 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden 1-2 ganer i uka... Anonymkode: e0e40...004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden 0.3-0.5. Anonymkode: 3e2f2...29e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden 1-2 ganger hver dag. Anonymkode: 4043a...637 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden 1-2 ganger om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden 2-3 ganger om dagen, som regel mellom 05.30 og 07.00. Anonymkode: a623d...36b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden Du bør se på kvaliteten på avføringen din. Hvordan er konsistensen? Må du tørke mye etterpå? Om du er på 3 og 4 på denne skalaen: perfekt. For mer info om disse: https://www.webmd.com/digestive-disorders/poop-chart-bristol-stool-scale Anonymkode: f9c3d...221 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Oftest én eller to ganger per dag 🤓 Anonymkode: 47bee...96b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden 1-2. Anonymkode: b9cad...ad1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden 1-15. Varierer veldig. Anonymkode: 084ba...7d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden Ca 2 pr dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden Hva og hvor mye spiser folk egentlig??? Vanligvis er det hver 2. dag, men det hender også at det skjer hver 4. eller 5. dag; ingen problemer med magen eller avføring, unntatt helt spesielle perioder hvor jeg har fått i meg veldig mye sjokolade. Flere ganger om dagen høres fullstendig vilt ut; de gangene jeg har gjort dette, har jeg hatt kraftig diaré. Anonymkode: 09ddd...f91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alexandra.1 Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har irritabel tarm og går på do 10-20 ganger i døgnet. Det er utrolig slitsomt og det styrer livet mitt. Jeg må alltid ha et toalett i nærheten for når trangen melder seg må jeg komme dit raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva og hvor mye spiser folk egentlig??? Vanligvis er det hver 2. dag, men det hender også at det skjer hver 4. eller 5. dag; ingen problemer med magen eller avføring, unntatt helt spesielle perioder hvor jeg har fått i meg veldig mye sjokolade. Flere ganger om dagen høres fullstendig vilt ut; de gangene jeg har gjort dette, har jeg hatt kraftig diaré. Anonymkode: 09ddd...f91 Det er ikke vilt. Det er helt normalt å gå en gang om dagen, når man spiser regelmessig og vanemessig. Noen har normalen å gå både en og to og kanskje tre ganger daglig, uten at det på noe vis kan sies å være unormalt. Tre ganger er kanskje litt mye, men 1-2 er normalt blant veldig mange. Jeg har alltid gått en gang om dagen, men ettersom jeg ble eldre har jeg nå ofte en dag eller to uten noe, før det kommer igjen. Og når jeg har gått et par dager uten, kan det ofte komme flere ganger på en dag når det først kommer, for da skal alt "opplagret" tømmes ut tydeligvis. Anonymkode: 9ad8f...d47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Del Skrevet 1 time siden 0-2 normalt sett, opptil 5 første par dagene av menstruasjon. Anonymkode: 31f5d...9b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva og hvor mye spiser folk egentlig??? Vanligvis er det hver 2. dag, men det hender også at det skjer hver 4. eller 5. dag; ingen problemer med magen eller avføring, unntatt helt spesielle perioder hvor jeg har fått i meg veldig mye sjokolade. Flere ganger om dagen høres fullstendig vilt ut; de gangene jeg har gjort dette, har jeg hatt kraftig diaré. Anonymkode: 09ddd...f91 Du høres fryktelig uopplyst ut hvis du tror det bare er storspisere som går på toalettet 1-2 ganger daglig. Anbefaler deg å lese deg litt opp, sånn at du slipper å skrive slike dumme foruminnlegg i fremtiden👍 Anonymkode: aedbd...e23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Del Skrevet 1 time siden 1 gang om dagen Anonymkode: 58472...ad1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 40 minutter siden #19 Del Skrevet 40 minutter siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Du høres fryktelig uopplyst ut hvis du tror det bare er storspisere som går på toalettet 1-2 ganger daglig. Anbefaler deg å lese deg litt opp, sånn at du slipper å skrive slike dumme foruminnlegg i fremtiden👍 Anonymkode: aedbd...e23 Det er stor forskjell på å gå "på toalettet" for å gjøre den enklere handlingen, som man gjør ofte, og gjøre den andre handlingen. Hvis man får i seg en normal mengde mat der mye av innholdet er vann; hvordan skal kroppen i det hele tatt kunne lagre opp noe slik at man ikke må løpe på do hele tiden? Men om man synes at det er greit å måtte sitte på huk i skogen når man er på tur og finne ut at man mangler noe å tørke seg med, bruke et offentlig toalett der setet er tilgriset, eller fly på do når man er på besøk hos andre, er det ikke mitt problem; jeg foretrekker å gjøre dette sjeldnere, men under kontrollerte forhold hjemme. Anonymkode: 09ddd...f91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå