AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Jeg mistenker at leder tester for å se at ting blir gjort. Jobber en plass der det ryddes i 2 timer på slutten av dagen og ser ut som det er gjort bevisst for å se om det ryddes. Normalt? Anonymkode: 83251...1e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Det du skriver gir ingen mening eller kontekst. Anonymkode: a6397...349 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det du skriver gir ingen mening eller kontekst. Anonymkode: a6397...349 At leder roter, tester og legger feller for å sjekke om det er ryddet til dagen etterpå. Hva var uklart? Anonymkode: 83251...1e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): At leder roter, tester og legger feller for å sjekke om det er ryddet til dagen etterpå. Hva var uklart? Anonymkode: 83251...1e0 Ikke meg du svarer, men jeg lurte på akkurat det samme. Man forstår ikke hva du mener med det du skrev først. Men nå forklarte du, så: Nei, det er ikke normalt at leder tester ansatte ved å rote for å se om noen rydder opp. Endret 11 timer siden av Seff 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden Seff skrev (15 minutter siden): Ikke meg du svarer, men jeg lurte på akkurat det samme. Man forstår ikke hva du mener med det du skrev først. Men nå forklarte du, så: Nei, det er ikke normalt at leder tester ansatte ved å rote for å se om noen rydder opp. Kanskje ikke normalt, men er ganske så overbevist om at leder gjør dette for å se om vi er over hele lokalet. Stor plass. Det er ganske unormale ting kunder ikke ville gjort. Så leder tester. Så er nå begynt å lete etter dette for her vakt. Anonymkode: 83251...1e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje ikke normalt, men er ganske så overbevist om at leder gjør dette for å se om vi er over hele lokalet. Stor plass. Det er ganske unormale ting kunder ikke ville gjort. Så leder tester. Så er nå begynt å lete etter dette for her vakt. Anonymkode: 83251...1e0 For hver vakt skullle det stå. Utrolig spesielt å oppleve. Så sjekker leder dagen etter om ting er ryddet/er gjort. Anonymkode: 83251...1e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden Hvilke arbeidsplass er dette? Andre som har opplevd dette? Anonymkode: 83251...1e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden Eller er leder som faktisk gjør dette? Anonymkode: 83251...1e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Del Skrevet 10 timer siden Har vurdert å spørre leder om dette, men ikke gjort det. Ville dere spurt? Anonymkode: 83251...1e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har vurdert å spørre leder om dette, men ikke gjort det. Ville dere spurt? Anonymkode: 83251...1e0 Jobber du i en stor kjedebutikk? Og mener at sjefen roter i hyllene for å sjekke om dere rydder? Anonymkode: 652a8...ec8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jobber du i en stor kjedebutikk? Og mener at sjefen roter i hyllene for å sjekke om dere rydder? Anonymkode: 652a8...ec8 Ja! Det er det jeg mistenker. Blir spurt etter vakten var osv. Anonymkode: 83251...1e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Del Skrevet 10 timer siden Seff skrev (39 minutter siden): Ikke meg du svarer, men jeg lurte på akkurat det samme. Man forstår ikke hva du mener med det du skrev først. Men nå forklarte du, så: Nei, det er ikke normalt at leder tester ansatte ved å rote for å se om noen rydder opp. Så du tror ikke at det er tilfelle at noen gjør? Anonymkode: 83251...1e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #13 Del Skrevet 10 timer siden Takk for masse likes på at det ikke gikk ann å forstå, men ingen på det jeg spurte om. Anonymkode: 83251...1e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #14 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for masse likes på at det ikke gikk ann å forstå, men ingen på det jeg spurte om. Anonymkode: 83251...1e0 Ingen svar. Anonymkode: 83251...1e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så du tror ikke at det er tilfelle at noen gjør? Anonymkode: 83251...1e0 Men i alle dager, jeg svarer jo på det du spør om. Du spør om det er normalt, jeg sier at nei, det er det ikke. Jeg sier ikke at jeg ikke tror at noen gjør det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 minutter siden #16 Del Skrevet 21 minutter siden TS, går det bra med deg? Anonymkode: 0aa27...a51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå