fugl fønix Skrevet 10. mars #21 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Signerer denne. Var nylig på gruppe-seiltur i Karibien. 8 damer, null menn. Menn gidder ikke å bli med på singelreiser, de vil heller sitte hjemme, hate kvinner og bade i selvmedlidenhet. Anonymkode: c0e58...2cf Det er akkurat det, man tiltrekker seg ikke akkurat damer da. Var mer fart i norske menn/gutter for 15 - 20 år siden, de flørtet mer,virket mer livsglade og de elsket å danse og var mer på, i dag er mange blitt så deprimerte og sjenerte...og danse ? Nei ikke f om de vil... hvorfor ? Er det pga økt sjermbruk/tid ?? Blir man mer deprimert av å sitte mer foran pc'n ?? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #22 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Prøver å finne en partner. Anonymkode: ce938...66c Håper du lykkes med det. Anonymkode: afc44...4c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #23 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (19 timer siden): Av å være en singel mann i 40-årene? Før uken som har gått, så hadde jeg ikke hatt fysisk kontakt med det motsatte kjønn siden 2012. Tok en massasjetime og med en veldig hyggelig dame som viste både omtanke og ga meg en god massasje. Da felte jeg en tåre. Jeg føler det knyter inni meg når jeg ser glade kjærestepar. Ikke misunnelig, men glad på deres vegner. Men samtidig blir jeg trist av min egen situasjon. Anonymkode: 78e39...3c9 Sorg 💔 Har hatt det selv. Det kan være vondt å være alene og ensom. Vær forsiktig. Du er sårbar. Anonymkode: afc44...4c7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #24 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (23 timer siden): Av å være en singel mann i 40-årene? Før uken som har gått, så hadde jeg ikke hatt fysisk kontakt med det motsatte kjønn siden 2012. Tok en massasjetime og med en veldig hyggelig dame som viste både omtanke og ga meg en god massasje. Da felte jeg en tåre. Jeg føler det knyter inni meg når jeg ser glade kjærestepar. Ikke misunnelig, men glad på deres vegner. Men samtidig blir jeg trist av min egen situasjon. Anonymkode: 78e39...3c9 Det er viktig å tillate seg selv å være trist, men prøv å holde det til mellom 20 og 21 slik at du kan ha det bra resten av tiden 😊 Anonymkode: 59712...0d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #25 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er viktig å tillate seg selv å være trist, men prøv å holde det til mellom 20 og 21 slik at du kan ha det bra resten av tiden 😊 Anonymkode: 59712...0d5 Det er ikke så enkelt å styre det... Anonymkode: afc44...4c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #26 Del Skrevet 10. mars Klart det er lov! Jeg er kvinne på 52, har bare vært singel i ett år. Men jeg synes det er nitrist. Ikke det å være singel i seg selv, men det at det er så utrolig vanskelig å finne noen når man er godt voksen. Jeg har egentlig gitt opp og innfunnet meg med at jeg sannsynligvis blir alene resten av livet. Men: jeg fyller dagene med jobb, trening, venner, frivillig arbeid ++. Ikke dette jeg ønsket meg, men forsøker å gjøre det beste ut av det. Håper du klarer å finne noen lyspunkter i hverdagen ❤️. Anonymkode: 6efcc...8b0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #27 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er viktig å tillate seg selv å være trist, men prøv å holde det til mellom 20 og 21 slik at du kan ha det bra resten av tiden 😊 Anonymkode: 59712...0d5 🤦♀️😂🤦♀️ Anonymkode: dfba6...562 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #28 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (På 9.3.2025 den 21.51): Av å være en singel mann i 40-årene? Før uken som har gått, så hadde jeg ikke hatt fysisk kontakt med det motsatte kjønn siden 2012. Tok en massasjetime og med en veldig hyggelig dame som viste både omtanke og ga meg en god massasje. Da felte jeg en tåre. Jeg føler det knyter inni meg når jeg ser glade kjærestepar. Ikke misunnelig, men glad på deres vegner. Men samtidig blir jeg trist av min egen situasjon. Anonymkode: 78e39...3c9 Åh, søte deg ❤️ Det er lov å være lei seg, og kjenne på en type tristhet pga noe du ikke føler at du selv har. Men det som er det beste; Det ER mange som er i samme båt som deg ❤️ Hva interesserer du deg for? Hva med å bli med på noe gøy og sosialt der hvor du bor? Eller prøve nettdating? Der er det mange som er i din situasjon, og kanskje du synes det er best å starte en relasjon til en kvinne/mann på den måten, fordi du kan " gjemme " deg litt bak skjermen sånn i starten, før dere kanskje treffes. Og hvem vet, kanskje du treffer ei/en som blir en god venn, eller mer. Sjansene er mange, men jeg vet det er vanskelig. Men vær så snill, vær god mot deg selv, ikke vær negativ. Du har lov til å være lei deg, men ikke for lenge, det er ikke bra for deg. Bruk tiden din på noe som gleder deg og noe som gjør deg godt Jeg sender deg en god og vårlig klem, husk at du er bra. Og du er akkurat den du skal være, du er DEG ❤️ Anonymkode: 9cf2f...c37 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå