AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #21 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Dette har også skjedd her. Lettere sjokkert etterpå. Og nei han min er ikke utviklingshemmet. Vi jobber i samme yrke til og med Anonymkode: c4088...ddf Ingeniør? Anonymkode: 1f7c6...1b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #22 Del Skrevet 12 timer siden Hvpr finner folk disse store treåringene av noen menn...? 🤢🙈 Anonymkode: 7c71f...df8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #23 Del Skrevet 11 timer siden Skjedde meg en gang. Jeg sa ekstremt strengt ifra første gang at jeg bryr meg ikke om hva du gjorde med eksen, men vi går ikke på do sammen. Anonymkode: c0a97...4ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #24 Del Skrevet 11 timer siden Vel, min mann skrudde på vannet for at jeg ikke skulle høre ham bæsje de fire første årene. Da gjorde jeg ham oppmerksom på at jeg hører det likevel, og at det er helt greit og normalt. Hadde han dratt meg inn på toalettet for å se sin avføring hadde det vært ok kun på grunnlag av at den var full i blod og han hadde panikk. Umodent, men ikke representativt for alle menn heldigvis, og du må jo sette dine grenser. Anonymkode: 67820...eb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #25 Del Skrevet 11 timer siden Rart du ikke merket dette før du flyttet inn med han. Anonymkode: a6813...457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #26 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Bare lurer, da jeg ikke har hatt mange samboere. Forstår at skal man bo sammen så kan man ikke gå og holde seg, i sitt eget hjem må man få frese, lufte ut og rape. Men er det normalt å stå med et ben på dolokket og fise mot samboer fordi en ville vise henne en morsom lyd/blautfis. ? Er det normalt etter å ha bodd ilag i fem uker? Eller som i dag, huke tak i samboer for han skal vise deg noe sykt og noe som haster, og så er det formen på avføring i doskåla som skal vises fram ? Er dette ein kar som er blitt husvarm på sunn måte eller er dette overhodet ikke sunt? Anonymkode: c4088...ddf Dette har jeg lang erfaring med og ville tatt som en sunnhetstegn - vi holder koken enda selv om drittlukten og påfunnene kun går den ene veien, jeg er for dannet til å kopiere han. Men har bare «akseptert» det, betyr jo at han er veldig komfortabel med meg! Anonymkode: e37e6...bb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå