AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Bare lurer, da jeg ikke har hatt mange samboere. Forstår at skal man bo sammen så kan man ikke gå og holde seg, i sitt eget hjem må man få frese, lufte ut og rape. Men er det normalt å stå med et ben på dolokket og fise mot samboer fordi en ville vise henne en morsom lyd/blautfis. ? Er det normalt etter å ha bodd ilag i fem uker? Eller som i dag, huke tak i samboer for han skal vise deg noe sykt og noe som haster, og så er det formen på avføring i doskåla som skal vises fram ? Er dette ein kar som er blitt husvarm på sunn måte eller er dette overhodet ikke sunt? Anonymkode: c4088...ddf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er dette ein kar som er blitt husvarm på sunn måte eller er dette overhodet ikke sunt? Anonymkode: c4088...ddf Du får fortelle hvor dine grenser går til han. Anonymkode: 819ff...5b4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Høres ut som en unge på tre år. Hadde flyttet alene igjen ganske kjapt. Anonymkode: 1f7c6...1b3 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Bare lurer, da jeg ikke har hatt mange samboere. Forstår at skal man bo sammen så kan man ikke gå og holde seg, i sitt eget hjem må man få frese, lufte ut og rape. Men er det normalt å stå med et ben på dolokket og fise mot samboer fordi en ville vise henne en morsom lyd/blautfis. ? Er det normalt etter å ha bodd ilag i fem uker? Eller som i dag, huke tak i samboer for han skal vise deg noe sykt og noe som haster, og så er det formen på avføring i doskåla som skal vises fram ? Er dette ein kar som er blitt husvarm på sunn måte eller er dette overhodet ikke sunt? Anonymkode: c4088...ddf Du må jo bestemme hva du syns er ok og sette dine grenser. Da finner du ut om han faktisk respekterer deg, eller om han mener du bare skal godta alt han finner på. Anonymkode: ad66f...af0 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Det er IKKE normalt og jeg hadde pakket tingene mine og flyttet ut i løpet av fem minutter hadde mannen min som jeg har vært gift med i fem år gjort det. Så husvarme bør man ALDRI bli, noe så vemmelig og ekkelt. Er han helt frisk mentalt? Anonymkode: ba13a...490 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Det høres ut som noen med barnslig prompe- bæsjehumor, med mindre han frykter en kronisk tarmsykdom og trenger hjelp til å vurdere om avføring og flatulens er normal. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden 😂😂 Anonymkode: da8cb...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Men er det normalt å stå med et ben på dolokket og fise mot samboer fordi en ville vise henne en morsom lyd/blautfis. ? Er det normalt etter å ha bodd ilag i fem uker? Eller som i dag, huke tak i samboer for han skal vise deg noe sykt og noe som haster, og så er det formen på avføring i doskåla som skal vises fram ? Er dette ein kar som er blitt husvarm på sunn måte eller er dette overhodet ikke sunt? Anonymkode: c4088...ddf Å fy faen det hadde vært turn off på max.. Anonymkode: 7b6df...59f 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Bare lurer, da jeg ikke har hatt mange samboere. Forstår at skal man bo sammen så kan man ikke gå og holde seg, i sitt eget hjem må man få frese, lufte ut og rape. Men er det normalt å stå med et ben på dolokket og fise mot samboer fordi en ville vise henne en morsom lyd/blautfis. ? Er det normalt etter å ha bodd ilag i fem uker? Eller som i dag, huke tak i samboer for han skal vise deg noe sykt og noe som haster, og så er det formen på avføring i doskåla som skal vises fram ? Er dette ein kar som er blitt husvarm på sunn måte eller er dette overhodet ikke sunt? Anonymkode: c4088...ddf Høres ut som en kvalm fyr. Jeg har bodd sammen med min mann i 9 år, og vi fiser/raper ikke foran hverandre. Det kan skje ved uhell, og da sier vi unnskyld. Men det du beskriver høres bare unødvendig og barnslig ut. Du må bare være ærlig med ham og si at dette er langt utenfor din grense. Og hvis han ikke respekterer det må du bare si at du vet ikke om dette samboerskapet er liv laga. Anonymkode: 9bc30...7f6 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden Nei, takk. Du må si i fra at du ikke ønsker dette. Vi har bodd sammen i 12 år, promp og avføring tar vi hver for oss. Anonymkode: 59de2...11d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden Dette må vel være en tråd fra han som elsker promp og bæsj... Alternativt handler det om et menneske som har noe dårligere boevne enn psykisk utviklingshemmede. Anonymkode: e316a...3ce 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden Jeg hadde en gjest en gang som satte benet på en stol i stua og dro den faens lengste fisen jeg har hørt. Han tok fader meg fart! Når det gjelder samboer, så må man få lufte litt innimellom. Hvis man ikke kan få prompe i eget hjem... Men å lage show av det, er i overkant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Æsj, for en gris Anonymkode: 0a516...2bc 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Forstår at skal man bo sammen så kan man ikke gå og holde seg, i sitt eget hjem må man få frese, lufte ut og rape. 👍 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Men er det normalt å stå med et ben på dolokket og fise mot samboer fordi en ville vise henne en morsom lyd/blautfis. ? Er det normalt etter å ha bodd ilag i fem uker? Eller som i dag, huke tak i samboer for han skal vise deg noe sykt og noe som haster, og så er det formen på avføring i doskåla som skal vises fram ? 👎 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden Stor pike skrev (12 minutter siden): Jeg hadde en gjest en gang som satte benet på en stol i stua og dro den faens lengste fisen jeg har hørt. Han tok fader meg fart! Dette har også skjedd her. Lettere sjokkert etterpå. Og nei han min er ikke utviklingshemmet. Vi jobber i samme yrke til og med Anonymkode: c4088...ddf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
garfunkel Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden Stor pike skrev (16 minutter siden): Jeg hadde en gjest en gang som satte benet på en stol i stua og dro den faens lengste fisen jeg har hørt. Han tok fader meg fart! Når det gjelder samboer, så må man få lufte litt innimellom. Hvis man ikke kan få prompe i eget hjem... Men å lage show av det, er i overkant. Min første tanke er jo hvordan du tillater at folk tar seg til rette som gjest i ditt hjem på denne måten? Det er da vitterlig ikke en normal ting å gjøre på besøk hos andre 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden Det håper jeg ikke er normalt 😂 Vi har bodd sammen i mange år og har barn sammen, men vi bæsjer alene på do. Anonymkode: 0b95d...229 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden garfunkel skrev (1 minutt siden): Min første tanke er jo hvordan du tillater at folk tar seg til rette som gjest i ditt hjem på denne måten? Det er da vitterlig ikke en normal ting å gjøre på besøk hos andre Jeg rakk ikke å reagere. Han bare reiste seg å gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dette har også skjedd her. Lettere sjokkert etterpå. Og nei han min er ikke utviklingshemmet. Vi jobber i samme yrke til og med Anonymkode: c4088...ddf Det er noe som mangler i topplokket. Selv psykisk utviklingshemmede, som ofte ler og fniser av promp (sånn som vi gjorde det i barnehagen) gjør ikke sånt i voksen alder. Anonymkode: e316a...3ce 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden Stor pike skrev (22 minutter siden): Jeg hadde en gjest en gang som satte benet på en stol i stua og dro den faens lengste fisen jeg har hørt. Han tok fader meg fart! Når det gjelder samboer, så må man få lufte litt innimellom. Hvis man ikke kan få prompe i eget hjem... Men å lage show av det, er i overkant. Å herregud, hva gjorde resten av gjestene da? 😂 Anonymkode: 7b6df...59f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå