AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Jeg har en venn som skal opereres nå på tirsdag. Inngripende 7 timers operasjon med narkose. Han ringer i dag og sier at han vil at jeg skal komme på besøk som støtte på sykehuset samme ettermiddag etter at han opereres morgen og utover Jeg har en annen avtale med ei venninne som har satt av tid til å møtes på denne dagen og det har vært flere ganger det har vært vanskelig å finne tid sammen. Nå er jeg i en stor skvis, for selvsagt vil jeg stille opp. Men jeg vil ikke gi inntrykk av at jeg ikke bryr meg om avtaler eller forpliktelser med venninnen min heller. Hun er helt ny i Norge ( fra et land i sentraleuropa) og er redd for å ikke finne seg til rette og jeg føler at det betyr mye for henne, den avtalen vi har. Det lar seg ikke tidsmessig kombinere begge. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: ab8ac...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Har ikke denne vennen noen andre som vil være der? Hvis ikke, så ville jeg prioritert han. Hvis han er en god venn Anonymkode: b7472...cc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Har ikke denne vennen noen andre som vil være der? Hvis ikke, så ville jeg prioritert han. Hvis han er en god venn Anonymkode: b7472...cc6 Han har kone og et barn, men få venner å støtte seg til. Det er nok derfor han spør. Eventuelt kunne jeg sagt at jeg allerde har en avtale tirsdag, men har fri hele dagen derpå til å besøke han. Han skal være til observasjon hele påfølgende dag Anonymkode: ab8ac...87c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han har kone og et barn, men få venner å støtte seg til. Det er nok derfor han spør. Eventuelt kunne jeg sagt at jeg allerde har en avtale tirsdag, men har fri hele dagen derpå til å besøke han. Han skal være til observasjon hele påfølgende dag Anonymkode: ab8ac...87c Er ikke vanlig å besøke venner som har familie. Ikke når det er snakk om to dager. I slike avdelinger er de heller ikke glad i besøk fra venner. Flermannsrom med hyppige tilsyn er ikke stedet for besøk. Anonymkode: b7472...cc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Er ikke vanlig å besøke venner som har familie. Ikke når det er snakk om to dager. I slike avdelinger er de heller ikke glad i besøk fra venner. Flermannsrom med hyppige tilsyn er ikke stedet for besøk. Anonymkode: b7472...cc6 Du har et godt poeng der og jeg vet heller ikke hvilken tilstand han er i kort tid etter en operasjon Anonymkode: ab8ac...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden Dersom han i det hele tatt orker besøk samme ettermiddag bør det isåfall være fra konen sin, så møt venninnen din med god samvittighet og stikk heller innom kompisen din på onsdag eller en annen dag. Anonymkode: 58088...089 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden Hadde holdt meg til avtalen med venninne. Du hadde tross alt avtalt med henne først. 7 timers operasjon er ganske heftig, sjansen for at han er i form til besøk etterpå er minimal. Og det høres ganske merkelig ut at man heller vil ha besøk av en venn enn kone og barn... Anonymkode: 87683...7a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå